1

Onderwerp: Hoe maken jullie petit fours?

Heb uiteraard hier op de site gezocht. Ook de how to bekeken maar alle kanten moeten dicht, dus moet anders te werk gaan en dus ook extra veel werk.

Maar snijden jullie die zelf op maat of hebben jullie hiervoor een speciale uitsteker. Ik ga er nl voor mijn vriendin nogal wat maken en om nou met een liniaal alles na te gaan of ze even groot zijn is ook wat :P

Ik denk dat 4x4x4 een mooie maat is, toch?

Ik maak ze van standaard cake en ga ze vullen met aardbeienjam en bbr. Vriezen jullie ze ook rustig twee keer in. Het geval is natuurlijk als ze er wat over houd dat ze ze weer kan invriezen. Dus kan ik ze dan ook van te voren maken en invriezen?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Hoe maken jullie petit fours?

Volgens mij zijn er niet veel die petit fours maken,  ;)
en ik heb het zelf 1x geprobeerd en toen werden het grand fours,
dus kan ik je geen tips geven, haha!

ik denk dat je met de maat wel goed zit,
en ik zou ze gewoon weer invriezen hoor!
Met het opmaat snijden zou ik ook wel willen weten,
ik heb wel met een liniaal alles gemeten, maar kwam toch nog ongelijk uit toen ik ging snijden..

Succes ermee!

3

Bij mij ook Dianne! Je verkijkt je al gauw op de grootte en bent bang om te kleine stukjes te serveren. Dat waren me toch grote happen, pfffff! Maar wel lekker ;)

Maarreh, Jolanda, wij snijden ze gewoon (ik dan toch :o).'
Als je e.a.a. kant en klaar en goed verpakt, kan het zo in de vriezer. Ik zou het echter niet (uberhaupt niets eigenlijk) 2x invriezen. Dat komt de kwaliteit niet ten goede. Succes!

Groetjes, Marielle

4

ik vind het best royaal 4*4*4. Maar dan heb je ook echt wat, verder heb je niks aan mij want ik heb t nog nooit gedaan

lekker duurt het langst!