1

Onderwerp: Rozentaart a la PP

Jawel,  mn bruidstaart is af. Het bruidspaar wilde graag de rozentaart van PP.
Hier dan het eindresultaat. Afgelopen zaterdag was de grote dag....mn eerste bruidstaart..voelde echt als een examenopdracht :s. Maar met de nodige tips en tools van Irma (die deze al een keer gemaakt had) is het me dan toch gelukt.
Het werden uiteindelijk ruim 200 rozen en diep nachtwerk afgelopen vrijdag maar ik ben wel trots op het eind resultaat!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WJNGDYSM.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-WJNGDYSM.jpg

Groetjes,
Daniela

2

Re: Rozentaart a la PP

Een plaatje.Heel mooi gemaakt.

3

WAUWIE!!!!!!!!!!!!
Hij is heel erg mooi geworden! Weet je zeker dat je niet gewoon het plaatje uit het boek van PP aan ons laat zien :lol:??? Dat je ons gewoon in de maling zit te nemen :lol:???
Je hebt wel nog een boel rozen moeten bijmaken dus :s. Maar het resultaat mag er echt zijn :thumb:!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Ja!!!! daar istie dan!!! Ik was helemaal zenuwachtig voor je!! Hij is supergaaf!! Ik ben trots op je!! (is er ook een glimmende smiley??)

Je hart fluitsert, luister goed!

5

Irma schreef:

Ja!!!! daar istie dan!!! Ik was helemaal zenuwachtig voor je!! Hij is supergaaf!! Ik ben trots op je!! (is er ook een glimmende smiley??)

Superlief dat je aan me gedacht hebt zaterdag! Wat was ik nerveus! Gelukkig is alles goed gegaan...ook het vervoer! Bruidspaar heeft mn inmiddels berichtje gestuurd dat ze superblij waren met het eindresultaat en veel leuke/mooie reacties op de taart kregen. Maarre...deze week even geen roosjes meer op het program ;)

Groetjes,
Daniela

Wauwie. Onwijs mooi geworden. En meer dan 200 rozen? Ik heb hem zelf een keer gemaakt met rolroosjes, maar wil hem echt toch nog een keer met 'echte' rozen maken. Wordt misschien iets voor tijdens de lange winteravonden. (het moet een dummy worden).
Hoe heb jij het kapsel/cake onder de rozen gemaakt?

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

7

Zoooooo mooi!

Ik ben jaloers......wauw

8

O ja, hij is super. Weer iemand die het aan heeft gedurfd. Wie volgt?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

9

Oooooooooo, wat mooi!
Wat een werk, meid! Ik doe het je never-nooit-niet na, hoor!

10

Wat zal je moe zijn geweest, je kan zeker geen roos meer zien?
Maar het resultaat mag er wezen, prachtig, ik blijf ze mooi vinden die rozen taarten.

Veel taart plezier

11

En terecht dat je trots bent... deze taart staat nog steeds op mijn verlanglijstje om te gaan maken... wat een ontzettend werk lijkt me dat wel.... Hij is helemaal compleet met de vlinders! Echt gaaf  en een mooie kleurencombi :Y!

12

Erg erg mooi! Super leuk om te zien!

Groetjes Tweety!

13

Wat is tie mooi. En wat een werk 200 rozen. Heb je ze lang van te voren gemaakt?
Zit altijd te dromen bij deze taart zal ik het ooit durfen? PS hoe snij je deze taart aan?

Groeten van Nicole

14

Wat een schitterend plaatje. Wauw. Ik kan me wel voorstellen dat je even geen rozen wil zien :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Wooooow wat mooi en woooooooooooow wat een werk!
Hij is echt TOP!

16

Wat schitterend zeg! Prachtig!!

Mooie kleurtjes...schitterende rozen, wat een werk!!

17

Schitterend,ik hoop deze ook ooit zo mooi te kunnen maken.....

18

Ik kan alleen maar oooohhhhh zeggen! Wat een prachtige taart.

19

Ik vind je taart echt onwijs mooi geworden. Ben jaloers op je vakmanschap!

Groetjes, Tessa

20

Een bruidstaart om nooit meer te vergeten!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

21

Wow wat is die prachtig!! En wat een werk! Absoluut eentje om trots op te zijn!!

22

jeeee, echt geweldig!!!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

23

Prachtig! Prachtig! Prachtig!
Ik zou eigenlijk voor iedere roos een keer prachtig moeten typen.... maar dat doe ik maar niet.... :lol: :D :lol: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

24

Dit is een opdr8 die ik echt niet ga aannemen. Zoveel van die super mooie roosjes lijkt mij echt niet relaxxxx(t)
Jij hebt een super mooie taart gemaakt en ik begrijp dan ook helemaal dat het bruidspaar tevreden was. Hier gaan meer opdr88 uit voort komen.

25

wauw wat geweldig gemaakt zeg!! jeetje wat zal je trots zijn!