Onderwerp: hoe lang moet bananenvulling in de koelkast
De titel zegt het al :-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe lang moet bananenvulling in de koelkast
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt het al :-)
Hoi Ilse,
Ik zou het niet weten...ik ga straks mijn kapsel voor het eerst met bananenvulling vullen. Ik heb het vanmiddag gemaakt, dus staat al wat uurtjes in de koelkast.
Volgens mij had ik ergens ..minimaal 2 uur..gelezen !
Greetz,
Marianne
Hoi Marianne,
Bedankt voor je reactie!Voor mij ook de eerste keer,ben erg benieuwd!Wordt nog al wat van verwacht:-)
Ik ga het zo maar gebruiken,staat volgens mij al meer als 2 uur.
Succes!
Hoi Ilse,
Hoe ben jij gevaren ? Heb jij het al geproefd enne...fotootje ???
Ik vond het een stevige compacte vulling. Heb er van gesnoept en vond het heerlijk. De taart zelf kan ik niet proeven, die is voor een vriendin. Taart staat inmiddels in vriezer.
Ik ga vanavond proberen een tenttaart ala Debbie Brown te maken. Ik wil kijken of die evt. ook te vullen is ..heb speciaal bananenvulling ervoor bewaard !
Greetz,
Marianne
Hoi Marianne,
Het was heerlijk,maar veel te veel!!Echt zonde!Heb het weg gegooid maar later dacht ik dat ik het misschien toch wel had kunnen invriezen.
Had je ook zo veel?
Ik had het gecombineerd met tobleronne,daar had ik al minder van gemaakt maar was toch nog te veel.
Staat die tententaart in het boek waar thomas op de voorkant staat?
Taart staat in de parade,mijn eerste stapeltaart.
En jou taart?
Groetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe lang moet bananenvulling in de koelkast