Onderwerp: Opnieuw een bruidstaart in opdracht :)
Je zou toch vandaag maar trouwen! Wat een heerlijke stralende dag!
Weten jullie nog van die spannende 5 hoge bruidstaart
...???
N.a.v. deze taart werd ik 3 weken geleden, stond net met een schoolklas op de hei torretjes te zoeken
, gebeld door iemand die een taart wilde bestellen. SCHRIK!!! Eerst maar eens gezegd dat ik geen bedrijfje ben en toen de meneer uit laten vertellen. Hij was op het feest van de grote bruidstaart geweest en vond 'm helemaal geweldig
! Nu was hij ceremoniemeester op een bruiloft en had gezegd dat hij misschien wel iemand voor de taart wist. Gelukkig was deze taart maar voor 30-40 personen, want ik had me ernstig voorgenomen zo'n megataart voorlopig niet meer te doen. Dus ging ik weer overstag!
N.a.v. de op mijn verzoek gekregen trouwkaart, is het dit geworden en ik ben er wel blij mee

Gevuld met Zwitserse room met vruchtjes en amarettikoekjes en abrikozenjam.
Ik vind het een taart met een redelijk hoog "Kaatje E. gehalte" , bedankt voor de inspiratie
!
Voor de kinderen kwamen er nog lieveheersbeestjes bij die ik voor een mooi geheel deze keer maar multicolorstippen heb gegeven
...

De bolletjes 1x doorgesneden en een jamlaagje gegeven.
Inmiddels is alles opgehaald en tevreden meegenomen naar de feestlokatie waar het naast een champagnetoren zal komen te staan
!
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"