Onderwerp: Mijn aller aller eerste probeerseltje
Ondanks dat ik hem niet netjes vind, wilde ik hem toch plaatsen, ben er stiekem wel een piepklein beetje trots op.
Ondanks dat ik niet de juiste materialen en ingredi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn aller aller eerste probeerseltje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ondanks dat ik hem niet netjes vind, wilde ik hem toch plaatsen, ben er stiekem wel een piepklein beetje trots op.
Ondanks dat ik niet de juiste materialen en ingredi
Alle begin is moeilijk, z
Nou met al die obstakels heb je je er heel goed doorheen geslagen hoor!
En de volgende keer met al je nieuwe spulletjes uit de hebshop gaat het vast stukken beter!
Al met al toch leuk taartje! Vind de roos mooi en de kleuren ook!
Nou...je hebt ondanks je obstakels een leuk taartje gemaakt...met je nieuwe spulletjes lekker aan de gang gaan en je zult zien...oefening baart kunst...succes 
Nou knap hoor dat je doorgegaan ben. Ik had het ook al lang opgegeven. Het ziet er dan nog heel goed uit zonder de juiste spulletjes.
En toch blijft het leuk om te doen he!
Bij mij gaat er vaker wat mis dan goed.Toch leuk gedaan hoor!
Net wat er al gezegd is, alle begin is moeilijk hoe meer je oefent hoe beter het zal gaan:)
Je hebt de problemen goed opgelost!! Inderdaad even shoppen in de hebshop en je zult zien dat met de juiste ingredi
Hahaha, las al dat een van jullie het over de hebshop had ipv webshop en nadat ik in de webshop heb gekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat het inderdaad een echte Hebshop is.
Want als ik zie wat ik allemaal wel niet wil hebben, pfffff, vrees dat dat oorlog met mijn man wordt.
Nu nog even alle gelegenheden bedenken waarvoor ik een taartje mag maken 
Nu nog even alle gelegenheden bedenken waarvoor ik een taartje mag maken
Dan ben ik gelukkig niet de enige die dit doet 
Ben ook nog maar net begonnen en het werkt inderdaad verslavend hoor!!
Ik kan al niet wachten tot de verjaardag van mijn dochter eind mei!
Maar je taartje ziet er harstikke lekker uit hoor! Ik heb wel spullen uit de hebshop gekocht voor ik begon (en een workshop gevolgd) en dat scheelt een hoop!
Veel succes met bakken verder!
Sja, wij zitten hier middenin Drenthe en daar heb je niet alle mogelijkheden om zoiets te volgen, tenzij je er een heel eind voor wilt rijden...
Wel begin ik hier steeds creatiever te denken, zoals aan dat ik helemaal geen taartvervoer heb, maar wel een hele grote tupperwarebak, heb de taart maar op het deksel geplaatst en doe strax de bak er als deksel overheen hihihi.
Heb ook nog bijpassende cupcakes gebakken vanmorgen, gewoon, voor leuk erbij voor de kleinkinderen...
De taart op het deksel met een mooi papiertje eronder.
De cupcakes, gewoon even gek versierd met icing.
En dan voor de volgende taart eerst alles maar es bestellen wat ik nodig denk te hebben voor een volgende taart 
Sja, wij zitten hier middenin Drenthe en daar heb je niet alle mogelijkheden om zoiets te volgen, tenzij je er een heel eind voor wilt rijden...
Ik woon ook in Drenthe (Emmen) en ik heb met mijn zus een workshop gevolgd in Beuningen bij Antoinette (zie www.cakes4u.nl)
Het was inderdaad een eindje rijden maar wel gezellig als je met iemand gaat. En het was op een zaterdag. Inderdaad is hier in Drenthe niet veel.
Misschien een idee voor ons drenten om wat te organiseren?? 
En, was hij lekker?
Alle begin is moeilijk, maar je hebt toch al een begin 
En dat ziet er al goed uit 
xxx
Hij was gisteren bijna ineens op, vrijwel iedereen wilde hem proberen enne, hij was erg lekker, de cakejes ook trouwens.
Wat een leuke probeersel!
Je bent gewoon hartstikke goed op weg... en je zult inderdaad merken dat het met de taart beter en mooier wordt!
En vergeet niet: hij moet ook nog eens lekker zijn.... en zo ziet ie er in ieder geval wel uit!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn aller aller eerste probeerseltje