Onderwerp: Puzzelen..niet echt mijn ding geloof ik !
Hoi dames,
Vandaag een taartje afgemaakt. Het leek erop dat het kapsel goed gelukt was...totdat ik ging snijden...het sopte nog gewoon. Dus klef...helaas..niets meer aan te doen, geen tijd meer voor een andere !
Het puzzelen valt me erg tegen. Ik kan de "diepte" niet goed zien...bovendien erger ik me suf als het weer afbrokkelt/afbreekt. Ik had al een paar dagen geleden gepuzzeld, dus plaatje in vriezer gehad...op zich ging dat wel goed.
Taartje is gevuld met bananenvulling (recept van het forum) als onderste laag en de 2e laag is aardbeienjam met chocolademouse van Mona.
Ik hoop dat ze het lekker gaan vinden...tis een goede vriendin (die van de Hello Kitty taart). Ze was zo onder de indruk van die taart (vond hem zelf niet goed gelukt) dat ze gevraagd had om voor de 4e verjaardag van haar zoontje een carstaart te laten maken, deze keer tegen betaling...mijn 1e opdracht dus !
Ow ja...de 4 heb ik met de sugergun gedaan...deze keer ging het wel goed, nadat ik de fondant ff een paar sec. in de magnetron heb gedaan !
Ook het bekleden met de fondant ging voor het eerst goed. Eindelijk een ronde lap die groot genoeg was, en niet scheurde !
Maar goed...al met al...had ik hem in gedachten mooier voorgesteld !

Greetz,
Marianne