Onderwerp: Ik heb de hele dag met de LEGO gespeeld!
Kijk maar:

Best wel wat leerpuntjes voor de volgende keer, maar ik ben redelijk tevreden..
Gevuld met aardbeienmousse, slagroom en vlokken
Bedankt voor het kijken en tips zijn zeker welkom!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik heb de hele dag met de LEGO gespeeld!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kijk maar:

Best wel wat leerpuntjes voor de volgende keer, maar ik ben redelijk tevreden..
Gevuld met aardbeienmousse, slagroom en vlokken
Bedankt voor het kijken en tips zijn zeker welkom!!
Ooh wat gaaf. Dat ziet er heel leuk uit zeg.
O wauw, die is wel heel erg leuk zo!
Lijkt me vreselijk veel werk al die legoblokjes!
Leuk zeg hoe heb je al die blokjes gemaakt?
Goh waauw, wat knap 
xxx
Hij is erg leuk geworden hoor. Grappig dat je voor jezelf altijd verbeterpunten ziet die een ander niet eens ziet (ik in elk geval niet, ik vind m prachtig).
Van lego kun je alles maken
.......hij is errug leuk geworden (en volgens mij ook megagroot?)
WAUW...deze is leuuuuuuuuuuuuuk...dit moet ik onthouden, want mijn jongens zijn helemaal wild van Lego
...wat een super idee meid... 
Wauw, super gemaakt!!!! Ik ben ook erg benieuwd naar je werkwijze!! (Mijn grote vent speelt ook nog graag met lego en is in augustus jarig
)
Hij is hartstikke cool!!! 
Wat een werk...:S
Ik vind hem helemaal super! De kleurtjes en de naam in de kleuren van het logo! Super!! 
Dank voor de complimenten weer!
@ Lune: Hij is 31 X 38 ofzoiets...hij was nog groter, maar heb er wat randen vanaf gesneden. Hij lijkt nog groter omdat ik de plank eronder met LEGO-inpakpapier heb ingepakt. Vond ik eigenlijk een beetje te druk, maar ik ging toch de taart er niet meer afhalen 
@Nathalie: Ik heb de ijsblokjesvorm van LEGO gebruikt. Voor bovenop gewoon "hele
ijsblokjes" en voor de zijkanten iedere keer een blokje gemaakt, door de helft gesneden en dan de helft die nog geen "stippen" had opnieuw in de vorm gedrukt. Er zit dus wel veel marsepein in verwerkt: 2 kilo! Ohja, en ik heb er tylose ingedaan, zodat ze mooi recht uit de vorm kwamen.
@Minke: Het was idd veel werk, ben er echt de hele dag mee bezig geweest.... En wat betreft het logo: Je ziet het niet zo goed, maar in plaats van de C van copyright, heb ik zijn leeftijd in het rondje erbij gezet. Vond ik ook wel een grappig accent bij het logo.
Zo, dat zal een werk geweest zijn, maar hij is dan ook heel erg gaaf geworden!!
zo jee, wat een kleuren en werk, heel gaaf. volgens mij kan je geen legoblokje meer zien
Heel leuk gedaan!!
Wat een goed idee van die ijsblokjes. Als ze er niet uit kunnen, kan je het misschien eerst invriezen, dan lukt het beter om ze er goed uit te krijgen (van Vivian geleerd
)
wat een werk zeg!!maar wel heel erg leuk!
Wat een goed idee van die ijsblokjes. Als ze er niet uit kunnen, kan je het misschien eerst invriezen, dan lukt het beter om ze er goed uit te krijgen (van Vivian geleerd
)
Ze komen er perfect uit!!
Wat een klus al die blokjes maar het resultaat is geweldig 
Ontzettend goeie tips lees ik hier maar even! Ijsblokjes houdertjes en invriezen. Kijk daar kan ik wat mee!!!
Ontiegelijk leuke joekel lego taart! Heel mooi.
En je hebt er iets heel moois van gemaakt,van al je legoblokken,ziet er heel leuk uit.
Hallelujah wat een mooie taart!!
Ik heb zoveel meer respect voor de taarten die jullie maken. Niet dat dat ik eerst niet had, maar er zit zoveel priegelwerk in, dat ik soms echt denk..waar ben ik aan begonnen!!
Ontzettend knap gedaan!!
Nou zo kun je ook eens zonder smoesje met lego spelen.....hahaha hij is echt heel mooi en wat een werk zeg!!!
En je hebt h
Ontzettend goeie tips lees ik hier maar even! Ijsblokjes houdertjes en invriezen. Kijk daar kan ik wat mee!!
Ja, want dat doe je natuurlijk normaall nooit met ijsblokjeshoudertjes 
Prachtig zeg!! Gelukkig met ijsblokjes houdertjes...ik dacht al..wat een klus al die balletjes draaien
:D
Het resultaat is echt fantastisch mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik heb de hele dag met de LEGO gespeeld!