Onderwerp: even een teken van leven....IK BEN JULLIE NIET VERGETEN HOOR!!!!!
Hallo allemaal,
Allereerst mijn complimenten voor al het moois wat ik langs heb zien komen!!!!!
Ik heb het mega druk maar ik volg jullie wel maar kan jammer genoeg heel weinig reageren!! Inge en Danny hebben inmiddels een zeer goeie aan mij en de nieuwe vervoerder heeft inmiddels een vast week programma met mij afgesproken welke tijd hij elke week op de stoep staat

Ik kom net terug van de bruiloft van mijn zusje en ik wilde jullie bij deze heel graag mijn bruidstaart tonen!!!
Ik vind hem zelf erg leuk geworden en ik kreeg er gisteren een heel groot kompliment voor van de trouwlokatie hij wilde graag mijn kaartje voor toekomstige opdrachten. Hij dacht dat ik banketbakker van beroep was ( een groter kompliment kan je niet krijgen vind ik
)
gevuld met lemoncurd en citroenmousse met manderijntjes.
ook nog even een bruidstaart van begin van de week. ook een leuke opdracht vond ik, het moest een hele volle drukke taart worden ze waren erg blij met het resultaat was precies wat ze wilde, lekker druk,vol en felle kleuren.
2 stuks gevuld met bonbonblok en bosvruchten en 2 met citroenbotercreme met manderijntjes.
( de foto is niet van super kwaliteit maar jullie krijgen een beeld)
Meer foto's van al mijn creaties van de afgelopen weken staan op mijn website www.cakes4u.nl want dat zijn er veel te veel om hier te tonen.
groetjes en lekker veel prachtige taarten posten dan kan ik vanaf de zijlijn OOOO en AAA roepen!!