1

Onderwerp: Chocolademousse van Mona

Mijn zoontje is gek van de chocolade mousse van mona als toetje. Nu las ik iets over vullen van taart met toetje van de maand van mona en vroeg me af of dat dan ook kan met de chocolademousse. M'n zoon is n.l. volgende week jarig en leek me een leuke verassing om een taart met zo'n vulling te maken. Heeft iemand ook al eens gevuld met de chocolademousse van mona, en zoja in wat voor combinatie? En kan je het er dan zo tussen doen of is het slim er wel een dijkje botercreme omheen te doen?

Hoor het graag van jullie ervaren bakkers

groetjes
Rineke

Groetjes Rineke

2

Re: Chocolademousse van Mona

Ik heb hier laatst ook een taart mee gevuld. En voor de zekerheid een dijkje gedaan. Dus ik zou je niet kunnen vertellen wat er zonder dijkje gebeurd...;)

Is erg lekker met een laagje caramel; bebogeen of dulche de leche. Of met bokkenpootjes creme.

Sommige vinden de combi choco/ kersen erg lekker.

ik ga dit weekend ook taarten vullen met mona chocomousse!

Wel dijkje gebruiken, als je gaat bekleden met fondant!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

4

Heerlijk die chocomousse :9 Ik heb hem gebruikt in combinatie met lemoncurd en een keer met bokkenpootjescr

5

mijn vriend is ook helemaal verslaafd aan die chocomousse.. ik heb het een keer gecombineerd met marsmellowvulling.

6

uhm :o wat is een dijkje???

Groetjes Lilian!

7

een randje botercreme aan de zijkanten zodat het de mousse niet wegloopt ;)

8

ah ok ;)

Groetjes Lilian!

9

Ik smeer zowat alle Monatoetjes tussen taart :lol:
Niet allemaal tegelijk, hoor :D

10

O ja chocomousse die gebruik ik zo vaak en dan met idd een dijkje in combinatie met oreokoekjes (dan wel met de botercrememix) of met dulche leche mmmm zo lekker......krijg er nu al weer zin in hahha....succes!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

Nou heb een bakje chocomousse aan de kant staan en we gaan het komende weekend proberen, in combinatie met kersenjam en botercreme.  Heb ook chocoladefondant en chocoglazuur gekocht. Twijfel nog hoe ik hem ga bedekken; met de glazuur of het fondant. Worden m'n eerst echte taarten (ga er nog 2 maken want ja 1 taartje is zo op en visite moet tenslotte wat te kiezen hebben toch ;o) ), vint het erg spannend!

Groetjes Rineke