Onderwerp: Cupcakes van biscuit of van cake/muffin
Waar maken jullie de cupcakes altijd van, van biscuit of van cake/muffinvulling?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcakes van biscuit of van cake/muffin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waar maken jullie de cupcakes altijd van, van biscuit of van cake/muffinvulling?
Ik maak altijd cupcakes van cake. Eerst maakte ik ze zelf van het recept van Nigella, toen ben ik overgeschakeld op Frisia Cakemix en toen die fabriek failliet ging en mijn kaasboer hem niet eens over wilde nemen ben ik overgeschakeld op de cupcakemix van de webshop. En dat had ik eigenlijk veeel eerder moeten doen, die's lekker
Ol gebruik altijd die van Nigella.
Niet ol, hoor, gewoon ik!!
Ik gebruik altijd het recept van Nigella. Heerlijk!!!
Eerst Nigella's recept, maar vind ze niet zo hoog worden. Nu gewoon een pak koopmans mix, die worden wel mooi hoog.
Ik wil geen platte cupcakes, ik wil bolle!
IK heb ook al vanalles geprobeerd, kon niets naar mijn zin vinden en gebruik nu ook gewone cakemix maar merk wel dat de papiertjes sneller loslaten en ik wil ook bolle net als Pooh hahaha
Gewoon meer ingooien Anke. Als ik ze bol wil dan vul ik ze meer als 2/3. Heb niet zo vaak dat de papiertjes loslaten, helemaal niet als ze bol worden omdat de bolling ze dan vast houdt als het ware. Snappie.
Ik gebruikte vroeger meestal cakemix uit de supermarkt of het standaardrecept. Lukte meestal wel goed. Muffinbeslag gaat ook prima maar die kun je iets minder lang bewaren, vaak zijn die het lekkerst als je ze eet op de dag dat je ze bakt.
MAAR: ik heb laatst een zak cupcakemix uit de webshop cadeau gekregen en die is toch wel heeeeel erg lekker en makkelijk....
Ja ik vind die van de webshop ook het allerlekkerste!
MAAR: ik heb laatst een zak cupcakemix uit de webshop cadeau gekregen en die is toch wel heeeeel erg lekker en makkelijk....
Was vast sluikreclame
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcakes van biscuit of van cake/muffin