1

Onderwerp: vraagje over bc van een andere winkel

Hallo,

Ik weet niet of ik dit bericht mag plaatsen aangezien het over een andere winkel gaat?
Ik heb dus botercreme gekocht en in het zakje zit 200 gram.Nu staat erop dat er een kilo boter in moet en ook best veel water?
Heeft iemand er ervaring mee?

Alvast bedankt!

2

Re: vraagje over bc van een andere winkel

Ik denk dat het toch handig is om meer details te geven ;) Zo kunnen we je niet helpen en met meer details dus misschien wel ;)

3

Voor minder cr

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

Ok :-)
Het is mix van de cakeplannet.
staat bij 200 gr moet kilo boter,200 gram suiker en 500ml water.

Snap idd wel dat ik bij 50 gr 250 gram boter moet doen maar bedoelde dat het zoveel meer is als bij de mix van de webshop. Maar de mix zal een andere verhouding hebben?

Bedankt voor jullie reacties.

5

nee hoor moet je niet doen, gewoon de verhoudingen van de webshop aanhouden, dat gaat ook goed met die van planet.
anders zit je echt boter te eten

6

Ok,dank je wel!
Dat idee had ik idd ook,dacht dat klopt niet.

7

Hoi Ilse,

Misschien even planet mailen of de verhoudingen kloppen... dan weet je het helemaal zeker.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

8

Is ook een idee idd Inge,al denk ik dat bellen beter is,heb wel eens gemaild en nooit wat gehoord.

9

toen ik begon met taarten bakken, had ik daar enkele dingen gekocht waaronder de bc. Zoals op het pakje stond, was dus niet te eten, toen ik de keer erop er was vroeg ik hoe dat zat, en toen kwamen ze met een verhaal dat het er zo op moest staan, maar dat het eigenlijk veelste veel was, dus sindsdien,  als ik er nog een keer kom en het meeneem, hou ik verhoudingen van de webshop aan. en dan is het prima

10

Wat raar he,dat het er zo op moet staan dan!Nou dan houd ik ook de verhouding van de webshop aan.Bedankt!!