1

Onderwerp: Kleur

Klein vraagje heb ik. Wat gebruiken jullie om de boobs te bekleden? Fondant of marsepein en hoe komen jullie aan de huidskleur, kun je die gewoon bestellen?
Ik hoor het wel. Alvast bedankt.
Groetjes.

Heel veel lieve groetjes van Bianca.

2

Re: Kleur

Marsepein of fondant maakt niks uit, je krijgt mooie huidskleur met creamy peach van Wilton uit de webshop.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik gebruik ook altijd creamy peach, maar je kan het ook met een beetje geel en rood doen. Wel heeel weinig!
Bekleden doe ik eigenlijk altijd met een combi van marsepein en fondant. Marsepein kan nog wel iets doorkleuren, dus even laten liggen als je zeker wilt weten dat de boobs er niet uitzien alsof ze te lang in de zon hebben gelegen ;)
Succes!

4

ik doe marsepein en heb geen peach maar zo'n klein potje rose (die bij het 'beginnerskleurpakket' zit) .. en dan echt een miniem beetje en dan wordt het ook redelijk prima hoor!

je kan ook de kleur skin tone van wilton gebruiken  werkt goed en dan hoef je niet met andere kleuren er bij te gaan mengen en krijg je een goed resultaat

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

6

Ik gebruik de kleur 'flesh', volgens mij van coutry kitchen. De naam zegt het al, het is huidskleur.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Wat een tips. Allemaal bedankt. Ga het denk ik proberen met creamy peach. Als ze klaar zijn dan zal ik een foto plaatsen. Dank jullie hartelijk voor alle tips.

Groetjes Bianca.

Heel veel lieve groetjes van Bianca.

8

Grappig, ik gebruik zelf het liefst Ivory van Wilton, evt met een heel klein puntje roze, rood of peach erdoorheen voor een iets roziger effect. Ik vind de creamy peach zelf zo snel naar oranje neigen, vandaar :)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

9

Ik gebruik ook ivory van wilton voor huidskleur.
Ik maakte het eerst zelf maar had toch zo'n potje, en het wordt de goede kleur, dus waarom moeilijk doen... ;)

Mijn website: Presentaart

10

Ik gebruik paprika/ flesh van Sugarflairs, precies goed.