1

Onderwerp: Van de koekjesbakclub

Hallo,

Ik ben misbaksel en ik ben 23 jaar. Ik bak s?nds een aantal weken taarten. Ik heb wat marsepe?n van een collega gekregen en ben aan de slag gegaan. Via google kwam ik hier terecht en heb wat ideeen gekregen wat vullingen betreft. Ik kijk erg op tegen alle prachtige taarten die ik hier zie langskomen: m?jn complimenten aan ieder!

Ik was lid van de koekjesbakclub volgens m?jn zwager (ik bakte vroeger altijd stiekem koekjes als mijn ouders weg waren), maar taarten liggen me toch echt meer. Wat een leuke, en zoals al vaak gelzen hier, verslavende hobby zeg!

Iedereen veel bakplezier!

2

Re: Van de koekjesbakclub

welkom!

3

Alexia schreef:

welkom!

Haha, ik had jou natuurlijk ook al lang herkend!

4

:) ik zag het aan je taarten .. denk he.. die herken ik.. plus dat je ergens ? schreef i.p.v. i en ik denk.. ja hoor :D

verslavend is het he hihi

5

Welkom op dit zeer verslavende forum, ik heb net al wat hele mooie taarten van je gezien, dat beloofd wat!

6

Welkom op dit gezellige en verslavende forum...

Heel veel bakplezier...en zoals ik lees heb je al iets gemaakt, dus dat ga ik even opzoeken... :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Ik heb ze ook gelijk even bekeken ... en hier is het nog niet gezegd ;)

... gauw je naam veranderen!!!

Welkom hier!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Ik ben het met Koenie eens. Naams verandering!!!! Voor je berichten teveel zijn en het te laat is om nog terug te draaien. Je kan n.l. hier niet zomaar ff snel in je profiel je naam veranderen. Zet je er ff bij .........voorheen misbaksel......nu...huppelepup.
Dan is iedereen daar zo aan gewend.
Echt doen!!!

9

Welkom op het z