1

Onderwerp: middagje freubelen

Vanmorgen met de kinderen naar de opening van het speeltuinseizoen geweest. Daarna was het voor je jongste weer tijd om te slapen, dus zijn we lekker naar huis gegaan. Daar heb ik, met de oudste 2 gezellig cupcakes gebakken. En ze moesten ook versierd natuurlijk, met marsepein. De creaties van mijn dochters (met de koninginnedaggezelligheid nog op de gezichten ;) ) en als laatste die van mijzelf.

Ik blijf trouwens tobben met die papiertjes die steeds loslaten. Als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag (beslag erin spuiten met een spuitzak hielp ook niet).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AEYOFJGY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AQCQBHFD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EPA3ONAU.jpg

Groetjes, Sylvia

2 Laatst bewerkt door lenicole (30-04-2008 20:35)

Re: middagje freubelen

Wat een gezellige boel. Mooie narcissen (toch ben echt goed met namen van bloemen O-) ).
Helaas geen tips voor je

Groeten van Nicole

3

Super gezellig zeg! Leuke cupcakes!

Groetjes Tweety!

4

Ziet er gezellig uit. Leuke, vrolijke cupcakes van jou meiden. Jouw eigen nascissen zien er erg goed uit.
Ikzelf gebruik altijd een muffinbakblik waar ik de papiertjes inzet en daarna bakken. Bij mij laten de papiertjes eigenlijk niet los.

Groetjes, Natasja

5

Dat ziet er gezellig uit zeg. Leuk gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

wat een feest!!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

7

Wat gezellig!!

Erg leuk allemaal!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Dat ziet er erg gezellig uit :Y

Wat een mooie creaties... :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Wat een gezellige cakejes!
Die narcisjes zijn hartstikke goed gelukt!

Ik gebruik voor cakejes ook altijd een muffinbakvorm (ik heb zo'n siliconending). Het beslag gaat gewoon met een lepel in een papieren vormpje. Bij mij laten de vormpjes ook nooit los. Raar dat dat bij jou steeds gebeurd...

10

Dat muffinbakblik gebruik ik ook altijd, dus daar kan het niet aan liggen. Met de rood-oranje-paarse gele papiertjes uit de supermarkt gebeurt het minder dan met de witte cups die ik bij de Blokker vandaan heb. Maar bij sommige cakejes laat het toch los.

Groetjes, Sylvia

11

Geweldige foto's !!!

En super cc's !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Leuk he zo lekker met de meiden freubelen!!

Bij mij laten ze ook wel eens los hoor, zeker bij de witte, bij die van dr Oetker heb ik het vrijwel nooit en van de week de zilveren gebruikt en daar laten ze zeker niet bij los, want die zijn vrij stevig!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

13

leuk!
De gezichten van je dochters spreken boekdelen

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!