Onderwerp: Restjestaart, oefentaart en beetje verjaardagstaartje...
Een restjestaart omdat ik mijn oranje en rood gekleurde fondant en de tobleronemousse van mijn vorig taartje wou opmaken. Een oefentaartje omdat ik voor het eerst een boltaartje heb bekleed. Eigenlijk was mijn restje oranje niet genoeg om het bolletje te bekleden dus heb ik maar een stukje witte fondant erbij gedaan (vandaar het marmer effect, ik vond het ook nog wel leuk
)
En een beetje verjaardagstaart want ik heb hem gemaakt voor 5 mei als mijn zus en ik met man en kids bij mijn moeder de verjaardag van mijn vader gaan vieren die niet meer leeft. Hij is 5 jaar geleden overleden maar elk jaar op zijn verjaardag gaan we naar mijn moeder toe. En nu dacht ik dan kunnen we ook mooi een taartje eten. Dat hebben we de afgelopen 5 jaar niet gedaan en dat kunnen we nu wel eens weer doen. Vieren we toch nog zijn verjaardag met hopelijk lekkere taart!

Eerst laag gevuld met bc en aarbeienvlaaivulling met stukjes aarbei 
En de tweede laag (bovenin dus kleiner laagje) met bc en de tobleronemouse 
Ik denk dat het wel lekker zal zijn. Hij staat nu heel in de dieprvries, gelukkig (hij was nl topzwaar door de vulling, iets te veel geloof ik
maar zal wel goed komen hoop ik! Het lijkt volgens mij net of er een bobbel zit rechtsboven, maar dat is lichtinval!
Tips zijn altijd erg welkom voor deze beginner!
www.freewebs.com/taartvanrenate