1

Onderwerp: tiara erafhalen!!

kan een hoop vinden in de zoekfunctie, maar.....ik heb een tiara gespoten en deze staat nu al 2 dagen te drogen op een fles met bakpapier, nu moet ik m er vanavond af halen,maar kan nergens vinden hoe je dat nu t beste kunt doen. Iemand ervaring?
alvast bedankt!

2

Re: tiara erafhalen!!

Het veiligste is natuurlijk: niet ! ;)

Ik heb nog nooit een tiara gespoten, maar ik zou in ieder geval met heel veel beleid het ding eraf halen, met bakpapier, en dan heel voorzichtig proberen het bakpapier eraf te halen.

Het lijkt me doodeng en ik zou het ook wat langer laten drogen als dat kan (het moet wel droog zijn maar misschien nog niet helemaal stevig?)

Mijn website: Presentaart

3

dag ,waar haal jij je patroontjes?Ik zou me er ook eens willen aan wagen en al oefenen tegen dat een dochter gaat trouwen

4

mamie schreef:

dag ,waar haal jij je patroontjes?Ik zou me er ook eens willen aan wagen en al oefenen tegen dat een dochter gaat trouwen

Linkje
Als je op bovenstaande link klikt vind je verschillende patronen. Wel eerst even aanmelden bij de site waar je uitkomt zodat je de patronen ook echt kan zien ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."