Re: Bruidstaart met nieuwe woning
WAUW...dit is schitterend 
Mooi geboetseerd...mooi huisje...mooie bloemen...gewoon helemaal mooi 
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met nieuwe woning
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
WAUW...dit is schitterend 
Mooi geboetseerd...mooi huisje...mooie bloemen...gewoon helemaal mooi 
geweldig mooi zeg en een prachtig bruidspaar!
Dit is nog eens een gave bruidstaart!! Goed gedaan Jos
Wat een schitterende taart! Het bruidspaar is prachtig geboetseerd en dan dat huis... WAUW!
prachtig uitgewerkt!
Et voila, een huis!
Tuuuuuuuuuurlijk Jose zoooo simpel !!! ja, ja 
Het ziet er weer super uit !
Ik werd weer helemaal blij dat ik jouw naam weer in de taartenparade zag staan 
Super hoor heel mooi en zo strak en dat huisje dacht ik al dat je zoiets op die manier gemaakt had, heb in het verleden wel eens op die manier een dorpje van chocolade gemaakt.......hij is echt gaaf!!!!!
geweldig ze wat mooi en strak het huis is zo strak en dat bruidspaartje is leuk! helemaal toppie!
In een woord "GEWELDIG" 
oh wat mooi en wat een superstrak huisje!
helemaal super,het paartje,het huisje,mooie strakke taarten,wauw!!!
Wauw, helemaal geweldig zeg!!! Ik vind dat huis echt onwijs mooi gedaan, met je ' voila een huis'... Volgens mij ging het niet zo hoor
Bij mij was het zeker een bouwval geworden, maar bij jou is het echt een superstrak, mooi en nieuw huis.
De taart is superleuk en heel mooi strak, ik vind het mooi dat hij vrij rustig is, omdat er ook al vanalles op staat. Dat bruidspaartje is ook superlief en leuk!!!
Echt alles heel mooi dus 
wow......superdesupertaart...........gaaf en strak kapelletje, superbruidspaar en super taart
Wauw, wat een prachttaart en vooral wat een details! De kleding van het bruidspaartje vind ik heel eg mooi gemaakt, de revers van het jasje is naadloos strak
Heel erg mooi!
En de strikjes om de taart heen zijn erg stijlvol. Ze passen gewoon bij het complete plaatje.
Ik kan nog wel even doorgaan met complimenten maken, want ik vind de details in het kapelletje en het bruidspaartje schitterend, maar je snapt zo onderhand wel dat ik de taart heel erg mooi vind 
Oei, het is weer een schitterende taart. Je hebt het idee heel leuk uitgewerkt, je stelletje is prachtig!
Wow wat een schitterend taart zeg! Super leuke stapel, stel, knap huis .... kortom geweldig!
mijn complimenten!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met nieuwe woning