Re: I'm back!! Mijn eerste bestelling sinds de operatie
En of het resultaat er mag zijn !!! fijn dat het goed gaat met je
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I'm back!! Mijn eerste bestelling sinds de operatie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En of het resultaat er mag zijn !!! fijn dat het goed gaat met je
Oh wow, Jos
Super mooie taarten.Net echt.
Kwam er net achter dat je zus 3 huizen verder op woont.hi
and back she is................wat een gave taart, en moest wel 3 x kijken of het beertje geen beeldje was, maar na het meppertje wist ik het zeker, beauty
Dames daar ben ik weer na een hele dag afkikken van de leukste taarten, want mijn laptop is gisteravond gecrasht, snik snik! Ik zit nu op bed met het toetsenbord op schoot en de tv dient als beeldscherm. Ja je moet er wat voor over hebben om hier te kijken h
WAAUUUW Wat een geweldig stelletje zo samen. Heel erg mooi, de beer is net echt
ik vind deze nu zo een pracht van taarten
maar wat betreft de sugar shaper sliertjes, is dat ook uit marsepein ,? of icing , ?botercreme?
zou dat gaan met botercreme of icing?
wat lekker dat je je weer kan uitleven in je hobby.en hoe....
prachtig gefreubeld allemaal!je beertje is super,mep taartje ook geweldig!
de taart zelf ook een schatje met al die bloemen zo!
ohh deze is heel mooi
dat beertje zo lief
Wauw Jose, sprakeloos, wat een prachtige taart!! Diep onder de indruk van je beertje!!
Dit is nog eens een binnenkomer! Echt super
. Wat heb je die beren schitterend gemaakt, wat een klus lijkt me, maar het resultaat is fantatisch!
Fijn dat het weer goed met je gaat!
wauw! je bent echt helemaal terug met deze geweldig taarten 
heel mooi gedaan 
ik vind deze nu zo een pracht van taarten
maar wat betreft de sugar shaper sliertjes, is dat ook uit marsepein ,? of icing , ?botercreme?zou dat gaan met botercreme of icing?
Ik had vanmorgen al gereageerd, maar tijdens het reageren stopte de laptop ermee, dus nog een poging 
De haartjes heb ik gemaakt van marsepein. Ik denk zelf dat het met icing of botercr
Hij is prachtig!!! Net echt ,Heel mooi gedaan. En beterschap !
Geweldig mooi! Ik ben niet dol op hele fel gekleurde kindertaarten, dít vind ik prachtig! complimenten!
thx jose voor je antwoord :-))
Blij dat je weer in de taarten bent, en ohhhh wat een dot van een taart heb je gemaakt. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I'm back!! Mijn eerste bestelling sinds de operatie