1

Onderwerp: Oplevering nieuw huis

Een collega van mijn man had vandaag de oplevering van haar nieuwe huis en wilde de architect en andere harde werkers bedanken met een taart. Heb het huis na proberen te maken, maar ben niet heel blij met deze taart. Hij is een beetje saai....
Het huis
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8HQ84E7S.jpg
De mannen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KAGAP8HL.jpg

Vulling Zwitserse room, mandarijntjes en lemoncurd

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Oplevering nieuw huis

Veel ramen in het huis he?
Maar daarom is je taart niet minder mooi hoor,knap gedaan en dan ook nog de bouwvakkers erbij,leuk zo!:-)

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Ziet er heel leuk uit hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Ik moest eerst even goed kijken hoe je het gemaakt hebt allemaal. Wel erg leuk gedaan hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

leuk gedaan hoor!ook mooie manneke's erbij geboetseerd!

groetjes mariska

6

En toch vind ik 'm gaaf!!!

De twee blije bouwvakkertjes (zou ik ook zijn als ik zoiets had gebouwd!) zien er ook heel leuk uit!

Lekker gevuld ! :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Als het het huis is waar je van weet hoe het er echt uit ziet , dan is het vast echt TOP om het nagetaart te krijgen :Y !
Ik kan me wel voorstellen dat het qua taart voor jou een beetje een 'rare' was...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Ik vind dr nix mis mee. En zo'n huis in ut eggie is een joekelhuis!!! Leuke taart om weg te geven en leuke taart om te krijgen.

9

Volgens mij is het voor de bouwers geweldig om "hun" huis in taartvorm terug te zien (en te mogen opeten :D) maar ik kan me voorstellen dat hij voor jou een beetje saai was om te maken. Toch ziet hij er wel mooi uit en de bouwvakkers zijn heel goed geboetseerd :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

Heel origineel en voor ons misschien saai al vind ik niet hoor, voor hun natuurlijk zo duidelijk!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

Ziet er heel leuk uit...grappig die mannetjes...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Ja dat kan je wel eens zo hebben, van die opdrachten. De glazenwasser zal wel blij zijn, dat is volgens mij kassa!!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

hij is toch leuk!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

14

Knap werk! Bouwers zien er blij uit! En de huis lijkt me heel erg mooi in het echt met zo veel ramen!

Groetjes Tweety!

15

Je mag er zeker wel blij mee zijn! Ik vind hem heel erg leuk geworden.. Die stoere bouwvakkers vind ik geweldig! :)

16

Ik vind 'em leuk! Die bouwvakkers zijn ook schattig (dat vinden ze zelf vast niet leuk :lol: )