1

Onderwerp: mona toetje van de maand

Heeft iemand van jullie het nieuwe mona-toetje van de maand al geprobeerd? Ik zag hem vandaag in de supermarkt en hij lijkt me erg lekker: luchtige aardbeienkwarktaart pudding met stukjes koek :9. Voor volgende week moet ik 2 taarten maken voor mijn werk en ik ga 1 daarvan zeker vullen met dit toetje. Ben errug benieuwd!

Groetjes Jiska

2

Re: mona toetje van de maand

Ohh hmm die lijkt me lekker, ga ik zeker eens proeven! Ik vind de citroen kwarktaart niet zo lekker, maar aardbeien :9

3

He? Is die van mei of zo? Ik heb nog een toetjes van de maand met tompouce smaak in de koelkast staan. (Gisteren gekocht) Zal van de week nog eens kijken.

MIrjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

H

Groet, Jolanda

5

Die hadden ze ook in de kleine, eenpersoons verpakkingen. Natuurlijk geproefd en ze zijn lekker fris en joghurt- achtig. Niet te zoet. In een taartje ook lekker!

6

Die eenpersoonstoetjes was aardbei/framboos. Daar zaten geen stukjes koek bij. De perentoetjes in eenpersoonsuitvoering zijn ook erg lekker. Mmm, met chocola!

7

Ik heb hem toevallig net gezien en.............................gekocht ;) :lol:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Even een mogelijk domme vraag: doen jullie dan zo het toetje uit het bakje op de taart? Oftewel, zonder bewerkingen? Wordt de taart dan niet klef? Of smeer je er eerst een dun laagje botercreme op tegen het ergste doortrekken?
Ik heb het al wel vaker gelezen, maar dit vroeg ik mij toch steeds af :o

Groetjes, Marielle

9

Ik doe het toetje uit het bakje op de taart.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

ik heb hem gisteren in een taart gedaan het restje geproefd en ... ja ik vind hem lekker al is de citroenkwarktaart wel veeel lekkerder ;)

11

Aardbeienvariant is ook lekker (maar citroen is idd het lekkerste :))

12

heb net ook de aarbeien opengemaakt en verwerkt in een taartje. Morgen eens proeven hoe het smaakt in zijn geheel. De pudding alleen vondt ik nou niet overweldigend naar aardbei smaken. Wel lekker hoor, maar er had voor mij meer aardbei in naar voren mogen komen

13

Oooh!! hij is zo lekker dat toetje van de maand!! Iets zoeter dan de citroenkwarktaart, maar o zo lekker!

Ik heb alweer een gelegenheid verzonnen waar ik die vulling bij kan gebruiken!

14

Ik ben toch meer voor het zure van de citroenkwarktaart! De aardbeienkwarktaart is niet slecht maar ga toch voor de citroen :-D

15

Bij ons zijn de supermarkten dus echt te klein denk ik want dat soort lekkere dingen zijn bij ons maar zelden te vinden. toetje van de maand wel maar al die andere dingen niet, dat vind ik jammer want dan moet ik echt verderop en lang bewaren kan vaak ook niet en het klinkt zo elkker voor in een taart......mmmm......en als ik wat heb doe ik het ook zo op de taart, ik dacht ook dat dat zo moest eigenlijk maar gelukkig lees ik ook dat dat zo is...pffff

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

16

Glitter schreef:

Ik heb alweer een gelegenheid verzonnen waar ik die vulling bij kan gebruiken!

Doen we dat niet allemaal ;)
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben erg eenzijdig met vullingen.
T

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

Ik heb hem vandaag geproefd en dat was absoluut een succes. Wij vonden hem hier erg lekker. Had eerst chocola gesmolten en dat in een dun laagje op het kapsel gesmeerd, toen dit weer gestold was (na m'n bakje koffie dus ;) ) het toetje erop gedaan. Erg lekker!