Onderwerp: Oranje cupcakes
Voor op het kinderdagverblijf toch nog snel maar wat cupcakejes gemaakt.
Uh oh!!!! In de verkeerde rubriek geplaatst! HELLUP!!!!! Heb ik weer!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Oranje cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor op het kinderdagverblijf toch nog snel maar wat cupcakejes gemaakt.
Uh oh!!!! In de verkeerde rubriek geplaatst! HELLUP!!!!! Heb ik weer!
Oooh, wat zijn ze leuk !!!!!!!! Wilde absoluut niet meer bakken deze week, maar als ik dit zie......! Geweldig.
Dank u dank u. Ik wou juist wel iets kleins bakken en dan is het kinderdagverblijf altijd een goede reden om iets te maken.
Heel erg leuk!!!
Oooo ze zijn leuk!! Vooral de bovenste!!
Ze zien er heel leuk uit zeg.
Het zij je vergeven, die met de kroontjes zijn suuuuuupermooi!
Mooie cc's,wilde eerst niets maken,maar net komt mijn zoon(6) van gaan we cakejes maken vanmiddag,ach tuurlijk jongen,waarom niet gezellig toch,met een oranje tintje!:9
leuk !!!!
Die kroontjes! Geweldig! Ik ben blij dat je ze verkeerd hebt gepost , ik kom meestal niet eens meer toe aan de cupcake-parade .
leuk lekker vrolijk
Zo, deze pracht exemplaren staan op hun plekje Ben helemaal weg van je kroontjes-cakejes!! Die zien er zooo feestelijk uit!!! (en lekker!)
Geweldig leuke cakejes!! Super!
Hartstikke leuk. Hoe is het gegaan met bakken? Heb je de slagroomspuit gebruikt?
Hartstikke leuk. Hoe is het gegaan met bakken? Heb je de slagroomspuit gebruikt?
Nee die kleintjes ga ik woensdag of donderdag MET spuit proberen. Geen risico genomen en gewoon lekker grote cupcakes voor de kids gemaakt. Gek he, maar die gaan altijd goed!
Zo, deze pracht exemplaren staan op hun plekje Ben helemaal weg van je kroontjes-cakejes!! Die zien er zooo feestelijk uit!!! (en lekker!)
Bedankt voor het verplaatsen
Ze waren lekker volgens de juf en er werden verschillende idee
leuk leuk en zo leuk!
Ja leuuuuuuuuuuuuuuuuuk...mooie kroontjes
Ja, ze zijn hartstikke leuk! Die kroontjes vind ik helemaal geweldig!
Er is altijd wel een "goede" reden om te bakken, toch?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Oranje cupcakes