Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartdozen
Pagina's 1
Volgens mij zit je in het verkeerde topic Lorelientje.
weet ik maar hier komen de meesten mensen dus heb ik eerder kans op een antwoord
wij hebben toen met een paar samen gedaan en toen zijn er 2 mensen geloof ik naar Paardekooper (ofzo) gegaan en die hebben ze gekocht (volgens mij zitten er zo'n 100 in een pak dus ik heb er toen zo'n 25 genomen en anderen ook weer..).
Ja paardekoper heeft ook een internet winkel, kijk maar eens op de site!
Ik zal wel onbeleefd zijn maar als je weet dat een topic niet in deze rubriek hoort dan plaats je je oproep toch daar waar het wel hoort?
De moderators verplaatsen je bericht toch zodra ze het zien dus waarom ze de werk bezorgen, zeker als je weet dat het ergens anders hoort.
Ik zal wel onbeleefd zijn maar als je weet dat een topic niet in deze rubriek hoort dan plaats je je oproep toch daar waar het wel hoort?
De moderators verplaatsen je bericht toch zodra ze het zien dus waarom ze de werk bezorgen, zeker als je weet dat het ergens anders hoort.
Ik sluit me bij je aan Petra!
Als je even met de zoekfunctie op taartdozen zoekt,
zie je ook veel topic's met handige info voor je!
Ik ben het eens met Petra..............volgens mij worden alle topics gretig gelezen en komt echt (bijna) overal wel een antwoord op
Yep...Petra je hebt gelijk...sluit me er helemaal bij aan...en wat Lune zegt klopt als een bus...
Pffffffffff gelukkig. Wil niet truttig overkomen maar kon het niet laten.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartdozen