26

Re: Mijn mislukte teletubbies

Nou, ik vind het heel erg meevallen hoor, nadat ik je dramatische verhaaltje las. De tubbies zijn hartstikke goed, joh! En die Tubbietoastjes zijn ook geinig!
En mijn zoontje (2,5) zei meteen  "Teletities" (en dat zijn bij hem de Teletubbies).

27

Nou je leest het al, niets op aan te merken op die ene na dan....
In sept. wil ik ook zo een maken voor mijn dochter die dan 3 wordt. Als die dan zo mooi is als die van jou dan ben ik zeer zeker een blije mamma

28

Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan!
Vind het ook vaak moeilijk om trots te zijn op mezelf.. maar zoals je zelf al zei.. volgende keer doe je het anders.. Goed gedaan! :thumb:

29

Ik zie ook niks mislukts op deze taart!!! Vind hem vrolijk en een kleine jarige wordt er vast helemaal blij van!
Maar ik herken het gevoel ook wel hoor! Maar en nachtje in de koelkast (de taart dan he :lol: ) doet wonderen, dan kan ik toch ook wel weer blij zijn met een taart waar ik 1e instantie niet zo enthousiast van werd :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Ik vind dat het best mee valt hoor, het is gewoon dat zwart dat nou eenmaal gauw hard overkomt. Ik vind hem leuk :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

31

En nou komt Koenie er nog even achteraan kakken...

... en die vind 'm gewoon ook helemaal geweldig EN is benieuwd wat je klant er nou van vond!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

32

Koenie schreef:

En nou komt Koenie er nog even achteraan kakken...

... en die vind 'm gewoon ook helemaal geweldig EN is benieuwd wat je klant er nou van vond!!!!

Uh, nog niets gehoord...maar goed ze hebben op het moment geen internet en het zijn niet zulke bellers;)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

mijn docher van 1,5 herkende ze meteen hoor!!!
het zijn lekkere vrolijke tubbies!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

34

Heb net een reaktie gehad van de bestellers. Ze waren laaiend enthousiast over de smaak. Ze vonden de taart nog lekkerder dan de vorige keer en de teletubbies vonden ze goed lijken....

Ze noemden me zelfs een kunstenares...whahahaha, maar goed dat ze hier niet komen. Anders zouden ze nog anders gaan denken;-)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

35

Duidelijk de teletubbies... :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Ik vind 'm erg schattig!!

veel bakplezier, groetjes Annemiek