1

Onderwerp: invriezen mona toetje

Heeft iemand van jullie ervaring met het invriezen van een taart gevuld met mona-toetje? Ik moet voor volgende week dinsdag 2 taarten maken en moet dat door tijdgebrek op maandag al voor het weekend doen.
Ik wil de taart graag vullen met het nieuwe mona-toetje van de maand (luchtige aardbeien kwarktaart met stukjes koek :9), maar de taart moet dus wel ingevroren kunnen worden.
Ik denk dat de pudding ongeveer hetzelfde is als de citroenkwarktaart pudding, dus als iemand ervaring met invriezen daarmee heeft dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor jullie hulp?

Groetjes Jiska

2

Re: invriezen mona toetje

Ik kan je niet helpen, maar wat klinkt die vulling lekker zeg! Die moet ik maar eens even opzoeken morgen bij de Appie Heijn...

3

ja ik ben ook heel erg benieuwd. Hij lijkt me superlekker!!

4

Whahaha, bij mona denken ze die citroenkwarktaart loopt zo goed. We maken ook aardbeikwarktaart;-)

En wij maar vullen..hahahahahaha...

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

5

Gaat prima, ik heb een poos terug in de aanbieding een heleboel citroenkwarkvullingpudding (wat een woord :lol: ) gekocht, ook omdat ik niet zo goed wist hoeveel er in mijn joekelbruidstaart zouden gaan. Ik had er een aantal over en heb deze ingevroren en pas weer gebruikt en dat ing prima, moet dus in een taart ook goed gaan :Y :Y :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Ik heb zelf de citroenkwark in een taart ingevroren. Het kwam er prima uit. Ietsjes dunner dan van te voren maar wel nog "moussig" ;)

7

Ik heb taarten gevuld met citroenkwark al verschillende keren ingevroren zonder enig probleem! Eerlijk gezegd mik ik iedere vulling (in een taart dan) zonder problemen in de vriezer!

Never give up on things that make you smile......

8

ik heb de citroenkwark ingevroren en onlangs in een taart gebruikt en was nog prima, niet natter of zo.

maar nu vroeg ik me af hoe lang zouden jullie het in de vriezer maximaal laten staan 14 dagen, 1 maand????

er is nu ook ek kwark bij en die lijkt me ook erg lekker

9

:(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :grr:  :grr:  :grr:

10

Sanroblau schreef:

:(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :grr:  :grr:  :grr:

O nou, welkom hier, leuk zo'n állereerste bericht!

Groetjes Karine

11

En hoelang kunnen de toetjes in de vriezer blijven? :think:
Ik heb er namelijk nog een paar in de vriezer, misschien kan ik ze nog gebruiken en anders gaan ze weg.

12

gaat heel goed hoor ,heb het ook al eens gedaan

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops