1

Onderwerp: Hoe vervoeren jullie taart etc?

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende. Voor familie maak ik wel een een taart maar wat wil nu het geval, ze wonen 2 uur rijden bij ons vandaan. Afgelopen zaterdag de taart achterin de auto en goed beschut tegen de zon. Maar helaas het is gaan smelten en de taart oogde totaal niet meer (was gelukkig wel lekker, maar toch..)
Het is helaas al eens eerder gebeurd, dus wie heeft een goede oplossing hiervoor?
Zelf zat ik te denken aan een koeltas of iets dergelijks, maar wie heeft ook ervaring hiermee?
Ik zou het jammer vinden als ik nu elke keer dat ik een taart meeneem (en vooral als het zonnetje een keer schijnt) de boel gaat smelten of uitzakken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

2

Re: Hoe vervoeren jullie taart etc?

Er zijn van die vouwkratjes met een soort koeltasbescherming erin, dat samen met een paar van die vrieselementen moet misschien de oplossing zijn?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

psies zo doe ik dat ook!!
Ik gebruik een krat. daar zet ik op de bodem een aantal koelelementen, daarna de  verpakte taart erboven op. en aan de zijkanten ook wat elementen en het blijft lekker koel.

Groetjes

4

Doe ik ook zo, werkt als een trein!!! Vaak hebben groothandels zoals de Makro, Zegro en Sligro klapkratten met een precies passende koeltas erin. Enige nadeel is dat er in mijn klapkrat geen grote taartdozen passen (max. 25 x 25 cm). Maar misschien bestaan er ook wel grotere?

Never give up on things that make you smile......

5

Super bedankt voor jullie tips! Ga morgen direkt even kijken, want dat zou de oplossing kunnen zijn!