Onderwerp: verjaardagstaarten voor Romée
Vandaag is onze jongste jarig. Ze is
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » verjaardagstaarten voor Romée
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind je bovenste taart een plaatje om te zien. Erg mooi gemaakt.
Mooie bloemen op de onderste.
Gefeliciteerd met je dochtertje!
Wat een leuke taarten en die onderste is zo mooi hoog
Gefeliciteerd...mooie taarten hoor...vooral die eerste...wat een plaatje...de tweede heeft mooie bloemen... 
Hele leuke taarten!! 
Mooie naam ook! 
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je dochter!
Wat een mooie taarten!
Twee hele mooie taarten!! Eigenlijk drie 
Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag!!
Wat een leuke taarten, vooral de bovenste is helemaal hip!!
Mijn dochter werd (alweer) bijna 3 maanden geleden 1 en ik heb ook lekker mijn eigen ideetjes gedaan.
Vrees dat we volgend jaar wel een opdracht gaan krijgen *)
Super! Mooie kleurencombinatie bij de eerste 
Prachtig...
super leuk gedaan 
dat stapeltje is ook helemaal mijn smaak
leuk dat je zo je eigen ideeen uit kon werken 
Leuke taarten voor dit meisje,leuk gedaan,en bloemetjes zijn zo leuk op taart,leuk al die voorjaarsbloemen.
Wat gaaf Miran. erg leuk ontwerp, die bovenste taart en je bloemtjes zijn ook helemaal top.
wat gaat de tijd toch vreselijk hard. Alweer een jaar. Ik zie je nog met een dikke buik rond lopen.
Gefeliciteerd !!!!!!!!!
Wat een lieve taarten zeg! Volgend jaar zal ze misschien in peutertaal een beetje kunnen zeggen wat ze wil, maar nu kon mama nog even lekker haar gang gaan, TOP gedaan !
Vind ze allebei geweldig, echte meidentaarten!
Ik vind de 1e taart echt prachtig, mooie kleurencombinatie zeg!
Wanneer plak je eigenlijk die bloem en het cijfer op het kroontje? Als je fondant/marsepe?n al droog is of al meteen?
heel mooi!
Wanneer plak je eigenlijk die bloem en het cijfer op het kroontje? Als je fondant/marsepe?n al droog is of al meteen?
Het kroontje... ja, dat is een gedoe zeg. Mijn eerste kroontje sneuvelde gisteravond en toen heb ik dus nog een nieuwe moeten maken. Ik heb hem laten drogen om een uitsteekring heen en toen heb ik dus gelijk het bloemetje en het cijfer erop geplakt, dan kan ik nog druk zetten. Met het eraf halen ging hij wel weer los maar dat heb ik op de taart nog aan elkaar kunnen lijmen.
Ik vind taarten met kroontjes echt geweldig om te zien maar ik hoop niet dat ik daar veel opdrachten mee ga krijgen. Misschien moet ik het wel exclusief voor Rom
Wat een prachtige taarten
Wat een mooie taarten, je stapel is echt superstrak!!
Mooie taarten!! Zal je dochtertje van smullen!!
Mooi gedaan zeg! LEkker h
Gefeliciteerd, Wat een prachtige rood/ witte taart!!
Wat super vroljke verjaardagstaarten voor je dochtertje! Want haar 1e verjaardag moet gevierd worden!
Gefeliciteerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » verjaardagstaarten voor Romée