Onderwerp: Giraffe stapel voor Nienke 1 jaar
Pffff, 1 van mijn eerste opdrachten, en ik vond het spannend!! Had er ook meteen 3 voor hetzelfde weekend dus mijn wek bestond uit taartdromen, taargeuren, marsepeine vingers enz enz.. Maar goed dit was dus de eerste voor zaterdag 19 april. Het moest een stapel worden met lieve vrolijke blauwe en groene kleurtjes. De giraffe bovenop heb ik nagemaak van een foto, het is de favoriete knuffel van het meisje.
Veel werk maar uiteindelijk was ik wel tevreden, en wilde hem bijna niet wegeven. Er hoorde ook nog een klein meptaartje bij maar die ben ik in alle drukte vergeten op de foto te zetten.. :-(
De onderste laag is gevuld met luxe banketbakkersroom en aardbeienjam, de middelste met mascarpone met aarbeien en jam en de bovenste met praline & frambozen.
Iemand nog tips over hoe je kan voorkomen dat die stapels steeds gaan zakken?? Had hem al gestud met rietjes, (maar dat vind ik toch raar om te zeggen en ben altijd bang dat iemand zich verslikt...) is dit normaal?? En ondanks dat gaat ie toch altijd een beetje zakken....

Bedankt voor het kijken! Sasje

zeg maar gerust Taart!!!

(de knuffel dan huh