Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paps met pensioen.....
Ow wat mooi Jozien, dat heb je super gedaan allemaal!!
Allemaal heel leuk gedaan,mooie taart voor je paps,top!
De cc's zijn ook heel mooi gedaan,super.
Gefeliciteerd met je vader.
En wat een prachtige snoeperijen zeg!
De eerste is prachtig gemarmerd.
Het logo (en de naam) komt me erg bekend voor :-)
En de cupcakes. Die bloemen zijn gaaf! Zo vrolijk en zonnig.
Je hebt je pap flink in de bloemetjes gezet! En terecht natuurlijk! Mooi gedaan allemaal Jozien! Wat is zo'n icingfoto mooi duidelijk, toch wat beter dan op een ouwel heb ik het idee?
Trouwens: als je je zeil even in goed warm water legt en dan weer netjes recht laat drogen, gladstrijken met een theedoek, dan zijn je kreukels weer weg!
Je bent maar druk geweest. Icing foto???????????????? Das nieuw voor mij. Vulling lijkt mij heerlijkst.
Je cupcakes zijn pr8ig, die horen eigenlijk nog wel ff dat aparte plekje te krijgen he zodat die ook alle aand8 krijgen die ze verdienen 
Ze zien er alle drie heel mooi uit!! Gefeliciteerd met je vader!! Ik was mijn tafelzeil net als Yvonne ook met goed warm water. De kreukels zijn dan weg.
Nou dit is even wat moois zeg. Wat een schitterende taarten en cupcakes
Ooo, schitterend!
Allereerst gefeliciteerd met je vader! Wat een prachtige foto op een heerlijk gevulde, mooi gedecoreerde en super-gemarmerde taart!
Logotaart en cakejes zijn superkleurrijk en heel mooi!
Mooi helder, die foto op icing! De tweede vind ik ook super, vooral de kleur van de ondergrond.
En de drie-laags bloemen op de cupcakes ga ik onthouden, het geeft zo'n mooi effect!
Ik vind je vader trouwens een beetje op Piet R
Ha, daar was je mee bezig!! Ik had je al gemist!! Super gedaan!! Laat paps nu maar lekker gaan genieten!!
Gave taarten!!
Mooie foto!!
Hahahha, ik las; fijn gesneden blokfluit (blikfruit)...:lol:
Je logotaart is ook super!
Goed strak!!
Toptaarten dus! 
Ze zijn allemaal super, wat een lief logo!
Alledrie allemachtigprachtig!!!!
Leuke rolroosjes ook
(ik had ze voor een groter formaat roos nog niet getest maar ik begrijp nu uit jouw stukje dat dat ook gewoon kan).
Mooi hoor wat een super bakseltjes, vind je bloemen op je pa's taart erg mooi!!!!
Wat een gave taarten ziet er allemaal top uit, heerlijke cc ook.
Enne, leg eens uit, rolrozen???
Wat een gave taarten ziet er allemaal top uit, heerlijke cc ook.
Enne, leg eens uit, rolrozen???
In dit topic heeft Carin uitgelegd hoe je die kunt maken. Even naar beneden scrollen voor de foto's. Je steekt rondjes uit, legt ze dakpansgewijs op elkaar, rolt ze op, snijdt het rolletje door, beetje bijbuigen en voila, je hebt twee rozen! Lekker snel!!!! Ik heb een cirkel van ongeveer 7 cm doorsnee gebruikt, schat ik. Alle zachtroze rozen en de linkse rode heb ik zo gemaakt, de bordeauxrode en de andere gewone rode op de ouderwetsche manier 
En oh ja, vergeten: de logotaart is gevuld met kersenvlaaivulling met extra kersen en koffie-kaneelcreme, dit is een aanrader!
Wauw, wat mooi allemaal!
En hoe maak je die koffie-kaneelcreme dan?
Kaneelcreme: 100 gr. mix voor botercreme mengen met 100 gr. poedersuiker. Kopje espresso maken (doe ik van zo'n zakje) en laten afkoelen. Door de mix voor botercreme 3 flinke theelepels kaneel roeren. De espresso met water aanvullen tot 200 ml. Het vocht door de mix roeren en een uurtje laten staan. 250 gr. boter cremig roeren en in gedeelten de mix toevoegen. 10 min. mixen. Echt lekker!
Jozien wat schitterend taarten en cc's. Roosjes zijn iderdaad heel erg mooi zeg! En de logo van de bedrijf is echt leuk!
Jou tip van de tafelzeil had ik toevallig gemerkt gisteren. Beetje balen, vooral als je met fondant werkt. Dat is dus echt niet te doen.
wauw, wat een mooi geheel!!!
Hele mooie taarten en vooral voor een een heel mooi feest! En nu maar lekker genieten van pensioen en dierbaren. Was de taartjes dubbel en dwars waard denk ik zo, deze feestelijke aangelegenheid.
Vind je cakejestoren ook erg mooi, en blij dat moderators ook wel eens iets "anders" doen 
Ik vind je vader trouwens een beetje op Piet R
Alles goed???? nee 3 fout
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paps met pensioen.....