26

Re: Van lelijk naar mooi... binnen 1 weekend...

He schat, mooie taarten hoor!!! Maarre waarom heb je die set aangeschaft, je weet toch wel dat ik die set ook had staan!?!??!?!

Plastic hoort inderdaad niet bij onze taarten thuis, maar bij zo'n kasteel mag het wel hoor, ik heb toen de torens met marsepein bekleed, ziet het er minder 'plastic' uit!

Maar stuk voor stuk weer plaatjes hoor. Moet die hexagon vormen ook maar eens uitproberen!!! Weer taarten om trots op te zijn!!!

Als ik je voor die tijd niet spreek, fijne vakantie!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

27

Wat een werk heb je ervan gemaakt. Ze zijn allemaal super!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

28

Lelijk??? Ben je mal...het is prachtig...ik zou ook niet gauw voor plastic kiezen, maar ja...als de klant het wil... ;)

De andere taarten zijn ook al zo mooi zeg!!!

Fijne vakantie :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

29

Lelijkkkkkkkkk.........waar of welke dan?
Ik vind ze mooi hoor.
Knap dat je 3 taarten in het weekend hebt gemaakt.
1 taart vullen en decoreren kost mij al een hele dag :O

30

Ik vind ze allemaal prachtig ook de plastic fantastic :thumb:

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

31

Ik vind het plastic kasteel ook mooi hoor, ook al hou ik niet zo van plastic voorwerpen bij een taart.
De Totally Spies, bolletje en Bambi zijn nog veel mooier!

32

Zooo, u bent (ook) druk geweest dit weekend. Hoe valt jouw rug?? Ik voel me al 2 dagen een kreupel mens.
En nu over de taarten: ik ben het eens met de volgorde en topicnaam. Het kasteel is prachtig van kitsch: kan me helemaal voorstellen, dat een kleine meid dit geweldig vindt. Ik wil 'm ook eens maken, want het heeft toch wel wat, hoor! Ja, het plastic vinden wij minder mooi, maar het stoort niet hoor! Hij is wel super gemaakt!!
De rest is mooi gedaan, maar de topper vind ik toch wel de laatste!!! Helemaal weg van de zijkantjes!!!
Meid, geniet lekker van je vakantie (ik ga zelf donderdag en volgens mij is het wel goed, om even weg van de taarten te zijn). Ik heb de laatste week al drie keer gehoord, dat ik er echt niet uit zie, zo moe (kreeg spontaan een saunakortingsbon van een kennisje..........).

Groet, Jolanda

33

Hoe dan ook koenie.....jij weet er toch altijd wel weer iets van te maken..plastic of niet! chapeau enne..fijne vakantie.

34

Koenie: Prachtige taarten! Ik ben het met je eens, ben niet zo dol op veel plastic bij een taart. Je hebt wel een heel mooi kasteel gemaakt!
Taartje voor 'oma' is echt een lieffie zeg! Totally Spies is leuk, verassend Hexagon taarten. En je laatste stapeltaart is echt schattig! Super leuk allemaal!

Groetjes Tweety!

35

Wat is er mis met plastic?? Half Hollywood hangt van plastic aan elkaar en dat zijn allemaal wereldsterren dus plaats die taart maar in die categorie! Ik vind ze allemaal geweldig! Mijn favo?? Heb ik niet.....de margrieten, de kasteeltaart, allemaal heel gaaf, elk in hun eigen soort!! Mooi!! Enneh......fijne vakantie!! Doei! :thumb:

36

Ik vind het kasteel echt prachtig! Kan me voorstellen dat de jarige daar heel blij mee was. De andere taarten vind ik ook mooi, maar dat kasteel dat spant de kroon wat mij betreft!

37

zozo wat een producties!!stuk voor stuk prachtig,

maar ook mijn favo is die met bambi!!

groetjes mariska

38

Ik vind dat kasteel leuk aangekleed hoor, niet lelijk in ieder geval, maar ik ken je bezwaar van veel plastic. Maar eeh, plastic fantastic was het toch? ;)

Ik vind je andere taarten allemaal even super. Ik wil ooohook m'n zeshoekige bakvormen gebruiken! :(
Dat bolletje ook zo leuk :)

Mijn website: Presentaart

Ik vind het kasteel echt waanzinnig mooi, mijn dochter zou ook spontaan in huilen uitbasrsten als ik die voor haar zou maken. De andere taarten vind ik ook erg mooi!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

40

ik vind ze allemaal mooi ook je kasteel al snap ik heel goed dat plastic niet alles is maar de klant is koning he ;) en ik vind dat je er een geweldig kasteel van hebt gemaakt.

fijne vakantie!

41

Ik vind ze echt schitterend! Plastic mag je dan wel niet mooi vinden, maar je hebt er wel iets heel moois van gemaakt!