1

Onderwerp: Ik vind ze niet zo maar...

ik weet dat je voor jezelf altijd te kritisch bent. Dus wil ik graag jullie mening over deze strik/rolroosjes.

Kunnen deze op een communietaart?

Alvast bedankt voor het antwoorden van de vraag, van deze onzekere muts :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LNA7HFE7.jpg

Ik word nog eens gek van mezelf :+ :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Ik vind ze niet zo maar...

Ik vind ze super ;) Ik hoop dat die van mij ooit zo goed gaan lukken....

een nog onzekerder muts :s

3

Misschien ben ik de enige :o... maar ik vind ze niet zo.
Ik ben bang dat ze je taart naar beneden gaan halen :( en dat zou vreselijk zonde zijn.

:o je vroeg om een eerlijke mening toch? ;) :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Hoe groot zijn ze? Misschien had je de roosjes in een afwijkende kleur kunnen maken? Wat komt er verder op de taart?
Met andere woorden: ik kan zo als ik alleen deze strikjes zie niet zo goed oordelen...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Carin schreef:

Misschien ben ik de enige :o... maar ik vind ze niet zo.
Ik ben bang dat ze je taart naar beneden gaan halen :( en dat zou vreselijk zonde zijn.

:o je vroeg om een eerlijke mening toch? ;) :D

De rolroosjes zijn wel goed? Pff dit had ik nou niet verwacht van jou hoor, dat je zoooo eerlijk zou zijn ;) :lol:

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

tom poes schreef:

Hoe groot zijn ze? Misschien had je de roosjes in een afwijkende kleur kunnen maken? Wat komt er verder op de taart?
Met andere woorden: ik kan zo als ik alleen deze strikjes zie niet zo goed oordelen...

Ze zijn ongeveer twee centimeter groot. Ze komen op zo`n taart die je hier onder ziet en dan in de inkepingen van de bloem die blauw word. En bovenop een biddend meisje.

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:ydJyC4ZIIHkc6M:http://www.deleukstetaartenshop

7

De rolroosjes zijn op zich prima, alleen vind ik ze wat klein, weinig keer gerold zeg maar. Op rolroosjes ben ik heel erg dol trouwens! Ik denk overigens dat rolroosjes van fondant erg moeilijk is. Ik maak ze altijd van marsepein en dat gaat heel goed, maar fondant is wat slapper. Je roosjes zouden wat strakker worden als ze van marsepein zouden zijn. Maar dat gaat natuurlijk niet op je taart. Tenzij je ze verft, dezelfde kleur als je meisje. Of marsepein witter kleuren met de witte kleurstof.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Maar ik wil ze niet te groot doen. Zoals je ziet zijn die ballen ook niet echt groot. En als je ze groter maakt lijkt het me geen gezicht. Weet het ook niet hoor.

9

Volgens mij is dat best leuk! Maar misschien kun je toch de bloemetjes een kleurtje geven, misschien kun je een beetje kleurstof erop verven of misschien met een sponsje erop 'stempelen' (eerst maar even op een proefroosje uitproberen...) of zo'n gekleurd glitterpoedertje....????
Ben benieuwd!

Tot taarts, Yvonne

10

Hmm het word een blauw witte taart.. tenminste dat hoop ik. Hij zou eerst lila/wit worden. En dan wil ik niet nog een ander kleurtje bij doen. En omdat ze dan op het blauwe komen, leek wit mij het mooist. Pff moelijk zeg.

11

Ik vind de strikje wel heel leuk, maar de roosjes wat minder. Ze zouden eigenlijk wat meer gerold moeten en ik ben wel van de dunne blaadjes. Dus dunner uitrollen en dan kan je gelijk meer 'slagen' omrollen, snappie?
Ander kleurtje/tint is ook leuk, vallen ze wat meer op.
Dus je strikjes zijn leuk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Maak je ze zilver... Niet eens helemaal gewoon de randjes....
Lijkt mij wel chique met blauw wit :Y !

Tot taarts, Yvonne

13

Oke dank je wel voor jullie mening. Ga ik proberen de roosjes nog dunner te maken. Ze zijn zo klein. pfffff krijg nu al het zweet op mijn rug.. :lol: