Onderwerp: De lekkerste vulling voor je taart wie heeft een lekkere tip?
Hoi,
Ik ben op zoek naar lekkere taart vullingen. Ik gebruik zelf altijd de cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » De lekkerste vulling voor je taart wie heeft een lekkere tip?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik ben op zoek naar lekkere taart vullingen. Ik gebruik zelf altijd de cr
Dit is een hele handige link met heel veel vullingen!
Wauw,
Zo veel recepten en zo snel. geweldig!
Bedankt.
Hartelijke groet van
Saskia Huisman
www.maakeentaart.nl
Natuurlijk heb ik nog een vraag:
Als je banketbakkersroom bij de botercreme toevoegt gaat je taart dan niet smelten?
Mijn ervaring met banketbakkersroom is dat de taart dan gaat glimmen, of stop je deze room alleen tussen de lagen en niet er boven op? En moet de taart dan in de koelkast worden bewaard? Of niet?
Weet iemand een goede tip hier voor?
Groetjes Saskia
www.maakeentaart.nl
Nee niet met banketbakkersroom afsmeren dan gaat de marsepein smelten. Je kunt het beste afsmeren met botercreme en de banketbakkersroom als laagje tussen je taart doen. Je kunt dan wel het beste een dijkje spuiten met botercreme om te zorgen dat de banketbakkersroom niet in aanraking komt met je marsepein.
Als de banketbakkersroom met melk is gemaakt dan moet je de taart wel gekoeld bewaren. Een zakje van dr oetker kan met water worden aangemaakt, deze hoeft geloof ik niet gekoeld bewaard te worden.
Suc-6!
botercreme gemengd met knettersuiker erdoor... das pas appart
Inmiddels heb ik de bastognecreme gebruikt in de workshop die ik gisteren gaf, en daarnaast had ik een frisse citroencreme, en 4-vruchtenjam, dit was een erg lekkere combinatie.
Alleen moet je wel oppassen dat je de bastognecreme niet aan de zijkant van je taart smeert, omdat er kleine stukjes koek kunnen uitsteken, waardoor je marsepein niet gelijkmatig wordt.
Dus Sarina, nogmaals bedankt voor al jouw tips!!
Groet Saskia
www.maakeentaart.nl
Hm... bastognecreme... nog niet eerder gedaan... maar nu overtuigd! Ga het morgen gelijk halen!
't Is ook een hele verkeerde tijd om op het forum rond te neuzen... krijg alleen maar trek!
Awel ik heb al banketbakkersroom met creme au beurre gemengd, half/half en dit is HEERLIJK, maar je kunt het best als vulling gebruiken en niet om af te smeren...
Groetjes Nicole
Awel ik heb al banketbakkersroom met creme au beurre gemengd, half/half en dit is HEERLIJK, maar je kunt het best als vulling gebruiken en niet om af te smeren...
Groetjes Nicole
ik ken dat helemaal niet, creme au beurre, wat is het (is het raar dat ik het niet ken?)
creme au beurre is het dure woord voor botercreme!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » De lekkerste vulling voor je taart wie heeft een lekkere tip?