Onderwerp: Van lelijk naar mooi... binnen 1 weekend...
De moeder van Femke wilde graag een kasteeltaart voor haar dochter. Het moest het kasteel worden met de plastic hulpstukken van Wilton, die mocht ik aanschaffen, op haar kosten. De jarige pinkte een traantje van blijdschap, bij het in ontvangst nemen van de taart. Ik ook, zo blij als ik was dat dit gruwelijk ding uit mijn keuken verdween... 

Vulling ondertaart: Hemelse Modder en banketbakkersroom. Tussentaart is aardbeienjam en vanille creme en toptaartje is gevuld met kersenvlaaivulling en kersencreme. De twee 'wachters' voor de ingang zijn op verzoek van de jarige. 
Dan een Totally Spies taart voor Anouk die ook 6 jaar is geworden. Uitgekozen uit mijn album waar zo'n taart in stond. Gelukkig mocht ik wel wat kleine dingetjes veranderen - zoals de vorm - zodat ik gelijk fijn mijn nieuwe Hexagon-pannen kon uitproberen!

Vulling: kersenmousse.
Voor oma Rudy (68 jaar) -van een klasgenootje van mijn jongste- een bol met margrietjes en vlinders. Gevuld met hemelse modder en een laagje aardbeienvlaaivulling.

En als laatste voor vriendinnetje Anka een taart voor haar 40e verjaardag. De vulling van de ondertaart is hemelse modder en de bovenste taart ook!

O ja, de bambi is een cadeautje wat ik van Wendy heb gehad...
www.taartenvankoenie.nl