26

Re: Een Koninklijk lintje.

Is dat echt.....wauw wat knap gemaakt zeg!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

27

Die strik is weer werkelijk PRACHTIG! en net als de anderen bewonder ik je prachtige gouden letters enorm, ik krijg dat effect echt nooit ook al dust en schilder ik vier keer of meer....

Deze taart zou je zo kunnen aanbieden aan de koningin zelf :) (Vooruit, iets andere tekst erop :D )

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

28

Echt prachtig!!! Ik zou van mijn stoel vallen als ik zo'n taart kreeg. Leuk zo'n zo'n lintje maar die taart???!!!! :-)

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

29

Wat een plaatje w

30

WAUW Karin!! Echt WAUW!!! Fantastisch gedaan! Toen ik jou taart zag met je lintje voelde ik me gelijk zo'n amateur...:D
Ben wel erg benieuwd hoe je dat linteffect hebt gedaan.. En hoe laat jij je letters drogen als je ze met alcohol hebt beschilderd? Die van mij willen niet drogen...

31

Een hele mooie taart,had er ook 1 kunnen maken,maar ze waren me vergeten,dat doen ze dus geen 2de keer meer,maar wel een gemiste kans.
Mooie strik ook weer.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

32

PPPPRRRRRRRRAchtig!

Net echt dat lint!!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

33

Wat een topstuk! Het textieleffect is werkelijk verbluffend! En het goud blinkt ervan af!
Schitterend!

Mag een heel klein kritiekpuntje ook? Had het niet koninklIJke onderscheiding moeten zijn ipv koninklYke, of is dat ander....

Laat de feestvreugde niet bederven hoor, nogmaals: WAT EEN BEAUTY!!!!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

34

heel erg mooi!

35

wat een geweldig mooie taart...dat is ook al een lintje waard..ik ga snel nog even in je album kijken....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

36

wow wat een schitterende taart! Deze taart verdiend zelf een 'koninklijke onderscheiding' ;)

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

37

Ohhh mooi zeg !!

38

dit had ik in december 2006 moeten weten toen heefd mijn vader een lintje gehad. de taart is echt supper mooi gefilciteerd

39

wauw!!

ik ben ook druk bezig met oranje taarten en zal je "gouden tip"  zeker onthouden!!

40

tom poes schreef:

Wat een topstuk! Het textieleffect is werkelijk verbluffend! En het goud blinkt ervan af!
Schitterend!

Mag een heel klein kritiekpuntje ook? Had het niet koninklIJke onderscheiding moeten zijn ipv koninklYke, of is dat ander....

Laat de feestvreugde niet bederven hoor, nogmaals: WAT EEN BEAUTY!!!!

Ja je hebt helemaal gelyk :lol: ik had het eerst ook met ij gedaan, maar op de een of andere manier bleef dat steeds duidelijk een i en een j en werdt het voor mijn gevoel nooit een ij. Dus toen maar voor de y gekozen.

Waar je al niet mee kan zitten he ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

41

Danielle1985 schreef:

WAUW Karin!! Echt WAUW!!! Fantastisch gedaan! Toen ik jou taart zag met je lintje voelde ik me gelijk zo'n amateur...:D
Ben wel erg benieuwd hoe je dat linteffect hebt gedaan.. En hoe laat jij je letters drogen als je ze met alcohol hebt beschilderd? Die van mij willen niet drogen...

Ben je helemaal mal, je taart was juist zo mooi en leuk met het heersbeestje en ook nog eens de onderscheiding. Toen ik die zag dacht ik juist mmmmmmmmmm kom ik weer met mijn strik.

Van de letter weet ik het niet hoor, je moet wel 70% of meer gebruiken, maar anders zou ik het niet weten :(

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

42

PRACHTIG!!!! Dat lint is net echt!! Wat een mooie taart!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

Prachtig gedaan, je zou er ook een lintje mee moeten verdienen. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

44

Zucht......zucht...........zucht........
Wederom schitterend.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

45

Weet even niet wat ik zie...wat een super mooie koninklijke taart!!! :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

46

................................stil......................nog steeds stil..........................
Wow wow wow wat een mooie taart met mooie effecten...............en weer stil

Alles goed???? nee 3 fout

47

OK dan!!!!! Wat een superstrakke taart. Ik vind het zo knap van je! (Ben best wel een beetje fan eigenlijk :Y )
Groetjes, Monique

48

Wow wat een schitterend taart! Wat een eer om deze te mogen maken, en dan zo mooi gemaakt! Echt super!

Groetjes Tweety!

49

Wauw deze had ik nog gemist!
Wat een supergave taart! Prachtig :thumb:

50

O, wat een schitterende taart! Dat kan bij jou natuurlijk ook niet anders :D
Je verdient bijna zelf nog een lintje!

Groetjes, Jos