1

Onderwerp: Nog een nieuweling

Hallo!

Ik ben Ineke, 29 lentes jong en moeder van 3 kids. Owja, en ik ben ook nog getrouwd ;)

Ik heb eigenlijk altijd wel taarten gebakken, maar meestal bleef het bij een appeltaart of een cake met chocolaagje ofzo. Nadat mijn 1e kind werd geboren begon ik iets uitgebreider te bakken. Pas een jaar of 2/3 geleden ontdekte ik dat je met biscuitdeeg slagroomtaarten kon maken en sindsdien klooi ik een beetje aan ;) Als ik aan mijn kinderen vraag wat voor taart ze op hun feest willen is het altijd "een taart die we zelf mogen versieren". Pas voor mijn dochters verjaardag ontdekte ik deze site en nu hebben we het helemaal ontdekt :)
Voor haar verjaardag hebben we 2 taarten gebakken en voor de verjaardag van mijn man ook 1, maar we zijn vergeten van die laatste een foto te maken. Volgende week gaan we weer bakken, want dan is mijn oma jarig :)
Ik ben verder thuisblijfmoeder, heb allerlei hobbies, vooral fotograferen vind ik erg leuk om te doen.
Nou, dat was het wel voor nu. Als jullie meer willen weten van mij heb ik ook hyves:
ineke010.hyves.nl

groetjes, Ineke

2

Re: Nog een nieuweling

Welkom op dit leuke en gezellige forum!

Naar foto's zijn we altijd benieuwd!!

Veel succes met het taartje voor je oma..!

3

Nou welkom ben zelf ook nieuw het bevalt hier prima maar pas op vanaf nu wil je niet meer zonder taart en zonder dit forum!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

4

welkom!

welkom bij de club!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

6

Gezellige aanmelding, welkom hier!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Welkom bij de club verslavende taartenbakkers

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

welkom! Veel bakplezier!