Onderwerp: Stickies
Cakeballetjes in de vorm van cupcakes, met melkchocolade ganache en gekleurde witte chocolade.
Deze wilde ontsnappen, maar helaas voor hem was het een mislukte poging
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cakeballetjes in de vorm van cupcakes, met melkchocolade ganache en gekleurde witte chocolade.
Deze wilde ontsnappen, maar helaas voor hem was het een mislukte poging
Wat een super leuk idee!!!
Howto???
Dat heb je heel leuk bedacht...super idee...dit is iets om te onthouden
hoi sir
wat een leuk idee zeg, ik moet het maar een keer proberen met ganache, helaas is de eerste keer mislukt.
zien er erg smakelijk uit!!
die ontsnapte, heb je die bewerkt met een foto progamma, het is of ie een gezicht heb :-)
groetjes diana
hoi sir
wat een leuk idee zeg, ik moet het maar een keer proberen met ganache, helaas is de eerste keer mislukt.
zien er erg smakelijk uit!!
die ontsnapte, heb je die bewerkt met een foto progamma, het is of ie een gezicht heb :-)
groetjes diana
Wat een super leuk idee!!!
Howto???
Howto staat hier:
http://bakerella.blogspot.com/
(eindje naar beneden scrollen, heeele leuke blog trouwens! )\
O ja, bijna vergeten te zeggen: ik vind ze ook heel leuk! Zo schattig!
Bedankt, dit ga ik zeker onthouden...en zoveel lekkers op die site...mhmmm!!
Wat een lollige gebakjes zijn dat!
hihi wat een leukerds!
Wat leuk zeg!!
Heel erg leuk!
Wat een liefies zeg. Ziet er gezellig uit.
Leuk en lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!
kids4co schreef:Wat een super leuk idee!!!
Howto???
Howto staat hier:
http://bakerella.blogspot.com/
(eindje naar beneden scrollen, heeele leuke blog trouwens! )\O ja, bijna vergeten te zeggen: ik vind ze ook heel leuk! Zo schattig!
Op deze site had ik ze gezien inderdaad!
Ik kwam ze daar een week of twee geleden tegen, maar ik kon de site nergens meer terugvinden. Ik heb nog heel lang gezocht, maar jij tovert hem zo even tevoorschijn! Dank je wel
Ik heb het overigens wel anders gedaan dan de werkwijze op die site omschrijft, ik namelijk geen uitstekertjes die hiervoor geschikt waren en roomkaas leek me niet lekker in deze combinatie (cake met vanille). En lollystokjes had ik ook al niet, vandaar de vervaarlijke puntprikkers
hoi sir
zien er erg smakelijk uit!!die ontsnapte, heb je die bewerkt met een foto progamma, het is of ie een gezicht heb :-)
groetjes diana
Zeker nog eens proberen, die ganache! Het is echt heel lekker
Het laatste cakeje heeft inderdaad een gezichtje, toen ik de foto aan het verkleinen was kon ik het niet laten om er iets op te tekenen
wat leuk! Het lijken wel paddestoeltjes! Handig die how-to, but my english is very bad! Zijn het dezelfde cake balletjes als (ik meen) Koenie wel eens maakt?
wat leuk! Het lijken wel paddestoeltjes! Handig die how-to, but my english is very bad! Zijn het dezelfde cake balletjes als (ik meen) Koenie wel eens maakt?
Ik heb een cake verkruimeld en daar een schep botercr
joh.. laat die laatste nou gaan... hij wilde naar mij toe komen. Ik had dit schatje heel hartelijk verwelkomt hihihihihihiii
Wat een leukerds!
Groetjes,
Efje
Hihihihihi geen cakeje ontsnapt aan dit forum.
Leuk gedaan, mijn handen jeuken om dit ook eens te gaan proberen.
hihihi, wat zien ze er leuk uit
xxx
Hihihihi... wat leuk!!!! En lekker fleurig/kleurrijk!
Wat heb je dit ook weer leuk bed8!!! Leuk leuk leuk
Wat een ontzettend leuk idee!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren