1

Onderwerp: 't komt er dan eindelijk van!

Ik lees al een paar weken mee op het forum en heb hier en daar al eens een berichtje achtergelaten, dus nu maar even het verhaal achter de naam.

Kerkvliet staat voor Tessa Kerkvliet. Ik ben 42 jaar, getrouwd met Marcel en moeder van 3 jongens, Kas van 10, Guus van 7 en Niels van 6 jaar. Dankbaar taartpubliek dus! Wij wonen in Spaarndam, vlakbij Haarlem.

Ik volg op dit moment de uitgebreide basiscursus bij Inge en ik vind het helemaal geweldig! Morgen hebben we de laatste les alweer, en ik heb zoveel geleerd...en al zoveel gekocht, niet normaal gewoon!

Maar met resultaat, want afgelopen zaterdag werd Kas kampioen met zijn voetbalteam en ik had prachtige cupcakes gemaakt. Ik zet ze binnenkort even op de showpagina cupcakes.

Naast bakken hou ik ook van koken, lezen (heeeel veel lezen) en ik werk 2 dagen per week in het Kennemer Gasthuis in Haarlem als medisch bibliothecaris. Klinkt misschien saai, maar is errug leuk werk.

Ik ga hopenlijk heel veel leuke en lekkere dingen maken. Ik vind dit forum helemaal super!

Groetjes,
Tessa

Groetjes, Tessa

2

Re: 't komt er dan eindelijk van!

Welkom welkom op dit oh zo gezellige en verslavende forum...

Veel plezier met bakken en laat je alles zien wat je maakt???

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Welkom hier en we zijn benieuwd naar de creaties

Groetjes Esther

4

Welkom op dit leuke maar oh zo verslavende forum :lol:

xxx

5

Welkom!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

6

Welkom, nog een toekomstige verslaafde van dit forum

groetjes monica.
mijn album

7

Hoi,

leuk voorstel-verhaaltje!

Welkom hier en veel plezier en succes (in die volgorde!) met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Welkom op dit gezellige taartenbak forum. Nog even en je wil niet meer lezen, alleen nog maar bakken en decoreren

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Welkom, is zeer verslavend dus zien vast veel creaties van je..