Re: cupcake wedding met aansnij taartje
Wat een geweldig leuke opdracht als je je zo lekker kunt uitleven. Super! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » cupcake wedding met aansnij taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een geweldig leuke opdracht als je je zo lekker kunt uitleven. Super! 
Ja! 
Helemaal geweldig!!! 
Zo zou iedereen wel willen trouwen! 
Poeh h
ziet er heel erg mooi uit zo al die cupcakes met dat taartje!
ha ha wen,
ha de bruid had ik eerst gemaakt( er moest een buikje bij want er komt een kindje)
toe de gom en die viel een beetje iel uit maar ja geen tijd om hem over te doen helaas.
sas
Een schitterend geheel! En laat hem dan een beetje stout kijken maar ik vind ze pr8ig gemaakt! Ook de cupcakes zijn schattig. Later als ik ooit nog es trouw dan zou ik zoiets ook wel willen. Cupcakes zijn gewoon minitaartjes en ook nog es heerlijkst!!!
Petje af!
Wat een leuke cc's en het hartentaartje is ook geweldig leuk,wil ik ook nog eens een keer maken,top.
een heel mooi geheel ...zo'n echte aangeklede tafel waar je niet weet waar eerst kijken en wat zal ik nu nemen ...
allemaal super gedaan en ja hij kijkt wel echt ondeugend! 
wauwwww...wat een mooi gezicht zo bij elkaar...en je bruidspaar is mooi zeg...die vlecht in het haar van de bruid.....en ja hij kijkt wel heeeeeeeel ondeugend ...hahaha
mooi taart
SUPER!!! Wat een werk!! Maar wel een heerlijke opdracht met zoveel vrijheid!! En dat snoetje van de bruidegom 
PRACHTIG!!! Mooi bruidspaar (leuk de detail-foto van Wendy
:D:D )
En super mooie cupcakes!!
O, wat leuk, ik vol mij haast als een grammofoonplaat met een kras er op, die blijf hangen op, O, WAT LEUK. Maar het is echt zo.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » cupcake wedding met aansnij taartje