Onderwerp: Eindelijk weer een prinses
En doe er dan maar meteen 2. En helemaal Joepiedepoepie, want de 2e hoefde niet eens in roze!
:D

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eindelijk weer een prinses
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En doe er dan maar meteen 2. En helemaal Joepiedepoepie, want de 2e hoefde niet eens in roze!

Wow, ze zijn prachtig Evelien!!
Die onderrok, de roos... schitterend... en ja: heerlijk om eens lekker af te wijken van roze!!!
wow, mooi zeg!
Jaaa, heerlijk he, barbietaarten maken?!
Helaas zal het hier voor eigen gebruik niet (veel) voorkomen... Wij hebben 2 jongens...
Maar... je taarten zijn geweldig!!
Leuk eens een keer niet in het roze. 
Erg mooi! 
Mooie princessen, maar ik moet zeggen dat ik de roze (ligt niet aan de kleur) het mooiste vind. Zo super gedaan met die rok.
Twee geweldige prinsessen!!
Heel mooi !!!!!
Vooral ook omdat je de handen iets hebt laten doen en ze er dus niet zo bijhangen...
Zo hallo wat een prachtige prinsessen zo strak en zo leuk die details......mooi!!!!!!
mooie lentedame,mooie kleuren ook,maar die in het roze is ook super met haar onderrok,leuk gedaan.
Wat zijn ze prachtig! Gaaf hoe de roze dame zo haar rok vasthoudt!
Echt super mooi!
"live" zijn ze nog mooier !!
vind vooral de bovenste leuk omdat ze niet zo standaard is...en ook met dat roosje erbij ..top!
Ik vind de blauw/ groene prinses het mooist. Zo chique!
hoe heb je die roosjes gemaakt? en hoe maak je de biscuit, van tulband of van de barbie-vorm van de webshop?
Erg mooi gedaan en leuk, keer wat anders dan roze inderdaad
ze zijn super prachtig.
Ik vind ze allebei hartstikke mooi!
Dat zijn mooie dames... 
Super mooie prinsesjes! Erg leuk gemaakt! Ik vindt de roze iets meer hebben als de blauwe. Misschien komt het door de opgetrokken jurk van de roze. Des niet te min, allebei heel erg leuk!
ooo mooi, vooral die roze is heel erg mooi met die onderrok
Bedankt allemaal. 
De rokken zijn in de wondermold gebakken.
De roosjes zijn opgerolde reepjes van marsepein (van de rok van de andere barbie..
)
Wauw, erg mooi!
zeker wauw!!!vooral die roze vanwege de mooie rok!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eindelijk weer een prinses