1

Onderwerp: Wie weet dit?

Hoi dames heb ff een vraagje ik had zondag al een taart gemaakt voor mijn zwager en in de vriezer gedaan. Maar aangezien mijn vriezer het moeilijk had de laatse dagen heb ik hem weg kunnen gooien. Nu heb ik het kapsel in de oven staan en zit ik op hete kolen of de marsepein vandaag wel bezorgd word. Nu had ik als alternatief bedacht om botercreme groen te kleuren en daarmee dan de taart te bedekken of word dat te machtig? de vulling is chocopasta en slagroom met verse aardbeien. Anders bedek ik hem met chocolade maar aangezien de decoratie vond ik het 1e leuker maar moet ook te eten zijn natuurlijk.

Groetjes Sylvia

2

Re: Wie weet dit?

Kan best hoor! Je gaat het er toch geen centimeters dik op doen....?
Geef je botercreme ook nog een extra smaakje met wat lemoncurd of wat essence uit een flesje dan smaakt het ook minder boterig en hapt het nog lekkerder weg!
En misschien komt die m'pein nog wel gewoon? Succes!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Misschien is de marsepein op de tijd? En anders kun je denk ik idd de taart prima met groene botercr

Groetjes, Pauline

4

Je kunt ook nog de taart met slagroom bedekken en die dan groen kleuren, ben niet zo'n fan van botercrem

Groetjes Miss-J

5

De marsepein was gelukkig nog op tijd gekomen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik had trouwens gisteren de slagroom voor de vulling groen gekleurd was de aarbeien vergeten te halen maar zo was de taart ook lekker.

Groetjes Sylvia