1

Onderwerp: Yente 3 jaar

En Yente is gek van het beroemde witte konijntje.... Voorbeelden genoeg op het forum maar er toch een eigen draai aan proberen te geven. Nijntje is wat breed in de schouders geworden, ik noem haar zwem-nijntje :-) Voor de eerste keer boetseren ben ik best tevreden. Volgende keer kleinere figuurtjes op de zijkant (nog bedankt Jose (Lonestar) voor de plaatjes!!) of een hogere taart hahahaha en nu ik zo de foto zie vind ik de rode taart wat kaal. Misschien nog wat confetti er op morgen... Ik hoop dat Yente em mooi vindt!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MNWIXXA6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PJO3NL4L.jpg

De rode taart en het rode bolletje zijn gevuld met Koenie's aardbeienmousse (wat is dat lekkerrrrrrr!!) en de gele is gevuld met lemon curd en citroenkwarktaartpudding van Mona. Voor het eerst bekleed met marsepein. Wat werkt dat prettig zeg!! En is was ook erg blij met mijn vroege verjaardagscadeau, de sugarcraftgun!!!

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Yente 3 jaar

Yente gaat hem prachtig vinden!!! Erg mooi geworden!! En idd nog wat extra confetti dan is hij helemaal af ;)

Mooi gemaakt hoor en knap geboetseerd en ohhhh ik weet alles van dat eenvoudig konijntje af en het valt niet mee!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

4

wat een leuke vrolijke taart, nijntje blijft ook leuk

5

Hij is erg mooi :Y

En ook mooi geboetseerd :thumb:

xxx

6

Schattig! Beetje van jezelf en een beetje (boel) van het forum afgekeken, helemaal TOP toch?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Wat een leuke taart!!
Met een flinke Nijn! ;)
Hartstikke mooi! :Y

8

Nog een leuke Nijn!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

De papa van Yente kwam de taart net halen en vond em prachtig!! Het was mijn eerste betaalde opdracht en ik was lichtelijk gestresst :-) Ik had 30 euro gevraagd en kreeg er 40, YESSSSSSSSS! Ik huppel nu door het huis :-)

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

10

Nou je mag huppelend door het huis hoor. Hij is heel mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Hele leuke taart en idd beetje confetti erbij en hij is helemaal top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Leuk!!! :D Ik vind je Nijnies aan de zijkant ook leuk, zo met die oren boven de taart uit! ;)

13

Leuk zeg! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

14

super hoor
en huppelen is altijd goed

15

heel vrolijk, wat zal ze blij zijn!

Een hele vrolijke Nijntje taart!!!heel erg mooi gemaakt!!

17

Wat een leukerd, zeg! Nijntje heb je knap gemaakt!

18

He, wat leuk, is dat voor Yente van Susan? Hij is superleuk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

Klopt Rianne! Ben jij de collega van Susan?? Ik had al zo'n vermoeden... Klein wereldje!! :-)

groetjes,

Dorieke

wat lief, vind 'm erg goed gelukt!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

21

Wat gaaf!!!!

Je fooi is dubbel en dwars verdiend hoor!!! Prachtig... :Y

(Lekker he, die mousse!!! :9 :9 :9 )

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl