Onderwerp: Citroén en een Paardentaart
Voor mijn man zijn verjaardag een taart met het logo van de Citro
www.freewebs.com/channycakes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Citroén en een Paardentaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn man zijn verjaardag een taart met het logo van de Citro
en voor de kleindochter van mijn baas een paardentaart. Ze had een tekening gemaakt hoe ze hem wou hebben. Erg leuk om te doen.

en hier de tekening. Ben er zelf erg happy mee, Dit is mijn eerste betaalde taart.

tips zijn welkom hoor 
Je paardentaart is heel goed gepuzzeld,top,hij lijkt zo weg te lopen van de taart af.
Wat een súperlief paardje! (sorry hoor, maar een automerk doet me wat minder
). Vind het echt een schatje, leuk ook zo met die achtergrond!
Haha mijn idee was het ook niet maar ik besefte om 5 uur dat ik voor de visite die om 7 uur kwam wel een leuk taartje kon maken. Ik had alleen geen idee wat erop. Hij zei ik wil een Boob-taart. Maar ja dat redde ik niet meer. Toen zei hij ach doe maar een citro
Hihi, je kunt in elk geval zien dat je wat meer de tijd hebt genomen voor de paardentaart, want die is hartstikke mooi!!! Leuk zo'n dametje dat weet wat ze wil!
Hihihihihi... vind het zooo leuk; de tekening en de taart... die overigens geweldig leuk is geworden met het paardje!!!
De citroen-taart is inderdaad niet al te spannend maar heeft wel een lekker kleurtje!
Gefeliciteerd met je man he!
Die paardentaart is een schatje zeg!!
Jaaa je paardentaart is schitterend zeg. Erg mooi geworden.
Ziet er goed uit zeg paard is knap gepuzzeld!!!!
Las ik de titel weer niet goed........dacht ik echt een gele citroen te zien te krijgen haha
Leuk de tekening en precies geworden zoals ze getekend heeft 
Gefeliciteerd met je man. Tja, thuis hebben ze het maar te voorduren als we met klanten bezig zijn he? En vooral je eerste echte klant. Heel erg mooi gemaakt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Citroén en een Paardentaart