1

Onderwerp: Stapeltaart: hoe krijg ik kier weg?

Ik heb net m'n eerste stapel gemaakt, ik moet hem nog afwerken. Ik heb de how to opgevolgd en heb het bovenste taartje (18 cm, daaronder een 28 cm) met 5 rietjes gestut. Ook zit er een taartkartonnetje onder. Ik blijf echter een kier houden en vindt dit niet mooi. Daarnaast staat het er vrij los op dus als ik er 2 uur mee in de auto moet zitten ben ik bang dat het niet mooi wordt.

Wat kan ik tegen die kier doen?

Groetjes Danielle

2

Re: Stapeltaart: hoe krijg ik kier weg?

randje maken, balletjes, lint met strikje, bloemen, of zo iets

succes

Taart-toedeloe, Maris
Zoals je het taartje thuis bakt, bak je hem nergens!

3

Kan je ze niet met een paar kleine kloddertjes icing aan elkaar plakken?

Alles goed???? nee 3 fout

4

Jaa da's een goed idee, de icing. Zal dat goed blijven zitten in de auto? Ik heb nl. geen zin om daar te stapelen. En kan ik het gewoon met icing en al in de koelkast doen? Ik hoop het wel, want heb hier geen koele ruimte in huis.

5

ik neem aan dat de taart al redelijk op het karton blijft plakken (bij mij altijd wel, als ik m wel eens wil verplaatsen op het karton krijg ik m er bijna nooit mooi vanaf :D) dus ik zou kloddertjes icing op de ondertaart doen en daar het volgende taartje opzetten en gewoon in de koelkast bewaren.
(volgende keer misschien toch een of 2 hele lange prikkers door beide taarten om verschuiven te voorkomen?)

Alles goed???? nee 3 fout

6

Ik kan hem er nog afhalen hoor dus ik zou er nog sat

7

ik doe altijd een sat