1

Onderwerp: cups laten los na invriezen cupcakes?

hooi!

omdat ik volgende week jarig ben en de dag daarvoor een presentatie heb had ik cupcakes gemaakt en ingevroren.
Toen ik er vandaag een paar uit wilde halen om mee naar mijn ouders te nemen, kwam ik erachter dat vrijwel alle cups losgelaten zijn!

het zijn die gekleurde van dokter oetker
ik vind het echt heel lelijk...
kan ik er nog iets mee doen, of kan ik net zo goed nieuwe bakken en deze weggooien?
en hoe komt het :P

thanx allemaal :)

2

Re: cups laten los na invriezen cupcakes?

Ik heb van de week voor het eerst cupcakes gebakken, ook in de gekleurde van Oetker, en van de 6 lieten er 3 los...volgens mij krimpt cake e.d als het afkoeld/kouder wordt, vandaar dat het denk ik na het invriezen bij jouw cupcakes ook gebeurd..:s

Zou ze niet weggooien, je kan ze dan beter opeten, toch?! :9
En dan nieuwe maken die je niet in hoefd te vriezen!

3

Die cups gebruik ik niet meer omdat ze bij mij sowieso altijd

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

Sir Kneighf schreef:

Die cups gebruik ik niet meer omdat ze bij mij sowieso altijd

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Ik heb na invriezen nog niet gehad dat de papiertjes loslieten, wel als ik ze een dag had bewaard in een afgesloten trommel... :s

Weggooien doe ik sowieos niet! :D

6

ik heb ze aan mijn kleine broertje gegeven :P

maar ik ga snel even nieuwe bakken, ik heb ook nog van de hema die het best wel goed doen op zich, maar ik vond het zo jammer dat die verkleurden, maar het is nu even niet anders :P

7

Bij mij laten ze ook los waardeloos is dat.
Ik heb ook de gouden van de shop en daar blijven ze goed in.Ik bestel de gewone ook maar bij de shop.

groetjes van Ann

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cups laten los na invriezen cupcakes?