1

Onderwerp: Mijn mislukte teletubbies

Nou ja, de lijfjes gaan wel. Maar die gezichten.....
Het kapsel was megahoog, en dat was eigenlijk het enige wat meegezeten heeft aan deze taart. *kijkt verdrietig*
Marsepein te dun uitgerold, dus dat ging natuurlijk scheuren. Opzich nog wel iets weg kunnen werken. Ik denk dat ik morgen maar een vriendenprijsje vraag voor de mislukte teringtubbies.....

Oh ja, op verzoek gevuld met slagroom (2x) en aardbeienjam (2x). Had hem trouwens makkelijk 4 keer kunnen vullen whahahaha....
http://img.photobucket.com/albums/v495/Amy2004/Taart/Afbeelding126.jpg

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Mijn mislukte teletubbies

Joh valt best mee hoor :Y.
Oke misschien kijkt Dipsy een beetje scheel :lol: :lol: :lol: hahaha...maar valt bijna niet op.
Ik vind hem goed gelukt hoor!!

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

3

Nou ja?!?! Je hoeft absoluut niet verdrietig te kijken hoor. Ik vind het een mooi taartje. De tubbies zien er ook echt goed uit!

Ik zie aan de voorkant wat oneffenheden maar die lijken te verwaarlozen. Maar verder ziet het er strak uit hoor. Volgens mij is het vriendenprijsje niet nodig.

Cheer up!

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

4

Mira Max schreef:

een beetje scheel...

een beetje..volgens mij heeft ie een flinke joint op...whahaha...

Liefs Martinique

5

Nou sorry maar de taart is super hoor ik weet zeker dat ze er blij mee zullen zijn!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

Nou meid, ik herken ze in iedergeval wel ;) En wedden dat de ontvanger heel erg blij is met zo'n leuke vrolijke, kleurrijke taart? Mijn dochtertje zou in iedergeval wel zeggen, tubbies, tubbies, tubbies, tubbies.
Super meid!

Groetjes Tweety!

7

:lol: :lol: :lol:  :lol: :lol: :lol:  :lol: :lol: :lol:  :lol: :lol: :lol:
Krijg je van al dat gras in tubbieland hahaha.....

Maar ik denk dat de jarige er echt heel blij mee zal zijn, serieus.

8

Misschien wil ik ook wel teveel:-( Ik heb iets in mijn hoofd en als dat er dan niet uitkom zoals ik wil ben ik boos op mezelf. Ik ga morgen gewoon lachend te taart overhandigen. Het zijn vaste "klanten" dus ik ken ze wel een beetje. Misschien vinden ze het niet zo erg. Bovendien vraag ik aan hun al minder omdat het mijn eerste en vaste klanten zijn.

Dus nu ik wat rustiger ben, misschien valt het allemaal best wel mee.....en de tubbies zijn gewoon moeilijk, toch?

Liefs Martinique

9

Nee hoor, geen vrienden prijs.
Deze taart verdiend de gewone prijs.
Zijn duidelijk de tubbies.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

10

Snap wat je bedoelt. als het niet wil lukken zoals in je hoofd    :grr:

En gezichtjes zijn gewoon lastig, idd.

Laat je weten wat je klanten ervan vonden??

11

Mira Max schreef:

Snap wat je bedoelt. als het niet wil lukken zoals in je hoofd    :grr:

En gezichtjes zijn gewoon lastig, idd.

Laat je weten wat je klanten ervan vonden??

Ik zal het morgen ook even in dit topic laten weten. Ze komen pas rond 13.00 en mijn dochtertje is morgenmiddag vrij. Dus zal wel morgenavond worden.

Liefs Martinique

12 Laatst bewerkt door Toby (25-04-2008 20:10)

Ik vind hem erg leuk! De tubbytoast aan de zijkant is geweldig en je tubbies duidelijk herkenbaar!!

(mijn man komt me net een welterusten-kusje geven terwijl ik de taart nog eens zat te bekijken en zegt "Hmm die is best goed gelukt" =D )

13

Ik vind hem ook goed gelukt:thumb:
Super hoor

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

14

Nou we zijn eruit dat dipsy een jointje gerookt heeft maar dan nog zien ze er goed uit. Wij zelf zijn veel te kritisch voor onszelf.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Inderdaad wat Jolanda zegt, veel te kritisch!

Ik zie een leuke vrolijke tubbietaart voor me, die zijn geld dubbel en dwars waard is!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

Mijn zoontje zit mee tekijken en roept meteen TELETUBBIES..
Ik vind de tubiietoast leuk gedaan aan de zijkant.

Groeten Nicole

Groeten van Nicole

17

hij is erg leuk, ik vind dipsy wel lachen hoor maar ook de cookies zijn ontzettend leuk.

groetjes diana

18

Ik vind m leuk!

Nou hou ik alleen helemaal niet van de tubbies...dus tja (rotdingen zijn t )

19

De tubbies zijn inderdaad niet de meest makkelijke, maar ook ik vind dat het een mooie taart is die gewoon goed gelukt is. Zeg je eerlijk dat ik het je niet na doe!!

Het is al zo vaak gezegd, wij zijn veels te kritisch op onszelf en willen soms een beetje teveel. Ik heb vaak ook de meest mooie taarten in mijn hoofd, maar de uitwerking is dan vaak toch anders en dan ben ik ook vreselijk teleurgesteld in mezelf. We zijn maar hobbyisten, hebben geen opleiding gevolgd, dus uiteindelijk alles wat we maken is gewoon mooi. Natuurlijk hebben we hier op het forum een aantal sterren, maar daar moeten we ons niet aan meten. Pas toen ik dat losliet, kon ik eindelijk mijn eigen werk waarderen!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

20

Mislukt? Ik vind hem toch wel heel mooi :Y
Je ziet toch goed dat het de teletubbies zijn? Degene die dat niet ziet is zelf een tubbie :lol:

Mooi gemaakt :thumb:

xxx

21

je bent te kritisch ik vind het een leuke taart met leuke tubbies en een high dipsy moet kunnen ;)

maar ik snap je wel hoor het zit anders in je hoofd en dan baal je dat het niet zo word...

22

Okay, the next day:)

Bedankt voor al jullie lieve reakties.
Mijn dochtertje (3) had hem nog niet gezien en die wilde vanmorgen ook ff "taat kijken"

Ze werd helemaal enthousiast en begon enthousiast te roepen dat ze tinky Winky op wilde eten en ik mocht hem niet verkopen. Goed ik ben dus om. Ik ben inderdaad te kritisch voor mezelf, maar dat is niet alleen in taarten maken....;-)

Maar goed, beter kan altijd. Ik zie het nu maar zo. Uit deze taart weer een hoop leermomentjes gehaald...whahahahaha..

Liefs Martinique

23

Dat valt toch heel goed mee.
Eerlijk gezegd had ik iets heel ergs verwacht (zo scheen het in je topic) Het is dus super !
En iedere taart leer je weer wat bij !

24

Als ik nou had gezegd........wat zien die smurfen er gek uit......dan had hij echt mislukt geweest :lol: :lol:
Het is zoals Bien zegt, we zijn zelf vaak te kritisch op ons werk en zien elk bobbel/hobbel, onvolkomenheid op onze taart en de ontvanger ziet gewoon een geweldige taart speciaal voor hun .....*gelegenheid*  gemaakt.
Kortom.........Mooi gelukt en de moeite van het verkopen waard :Y

Alles goed???? nee 3 fout

25

Vanaf hier ziet het er echt mooi uit hoor echt knap gepuzzeld!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"