Onderwerp: lief klein bedank taartje voor de buren
zij gaan voor onze cavia en planten en post zorgen als wij met vakantie zijn.
16 cm gevuld met vanille BC en 2 e laag vanille BC en 4 vruchtenjam

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lief klein bedank taartje voor de buren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zij gaan voor onze cavia en planten en post zorgen als wij met vakantie zijn.
16 cm gevuld met vanille BC en 2 e laag vanille BC en 4 vruchtenjam

Leuk taartje en de kleurencombi is ook leuk!!
Wat een mooie zeg. Dat crimperrandje vind ik echt super. De mijne word nog niet zo mooi.
Heel schattig en mooie kleurtjes!
Wat een mooie kleurencombinatie!!
En inderdaad, dat crimperrandje is super goed gelukt, hoor!
Weet zeker dat ze voor zoiets wel vaker willen zorgen als jullie op vakantie zijn!!
Mooi taartje, daar zullen ze blij mee zijn!
Mooi taartje en hij glimt ook zo mooi! Sparkels?
nope pearldust. wel lastig opbrengen gaat snel vlekken. ben er nog niet uit hoe het het handigste is.
Hij is erg mooi 
En je crimperrandje past er leuk bij 
Wat lief van je buren dat ze daarvoor willen zorgen!
xxx
het taartje staat nu al even hier in de koelkast en ik moet zeggen dat de pearldust nu erg mooi ingetrokken is en het een metallic achtige glans geeft. mooier dus dan wanneer het net gedaan is.
Zooo, jij ook al aan de crimperrand. Ik heb 'm nog steeds liggen maar heb het nog niet aangedurfd. Jij bent echt in een sneltempo van beginner naar prof aan het gaan!
Wat een super leuke strakke taart! Super!
Zooo, jij ook al aan de crimperrand. Ik heb 'm nog steeds liggen maar heb het nog niet aangedurfd. Jij bent echt in een sneltempo van beginner naar prof aan het gaan!
ik heb de mazzel dat ik een hele vaste hand heb misschien,
ik ben kapster van beroep en als hobby's voer ik het vak van Nagelstyliste uit, verder schilder ik graag en heb glasgraveren gedaan. ik moet zeggen dat ik de crimper juist helemaal niet moeilijk vind. volgens mij kan iedereen dat hoor, je moet het gewoon doen net als met alles eigenlijk.
Een mooie bedankt taart heb je gemaakt voor je buren, die passen graag voor jullie op nu!

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lief klein bedank taartje voor de buren