1

Onderwerp: waarop letten bij aankoop keukenrobot?

Ik zou graag een keukenrobot kopen.

Ik heb ergens een kenwood KMM 760 met een inhoudskom van 6,7L zien staan, en hij spreekt me erg aan...
De mengkom is dus groot genoeg, 1 pluspuntje ;)

Maar waarop moet ik nog allemaal letten?

Alvast bedankt!

xxx

2

Re: waarop letten bij aankoop keukenrobot?

Wow...die is wel duur of niet? bij de site waar ik net even gekeken heb was hij 473 euro!!!!

Als je nu even op Kenwood met de zoekfunctie zoekt, zie je een aantal topic's die erover gaan...
ikzelf zou voor de KM262 gaan maar er zijn er ook die een MX275 hebben, dat is echt een mixer, de km262 of 264, maar net welke je mooier vind...die heeft een aantal dingen erbij, zoals citruspers, blender, raspen e.d...

die zijn ook goedkoper dan die je nu hebt uitgezocht: km262 165 euro
en de mx275 voor 160 euro

Succes met je keuze!

3

hallo ik heb de kenwood major(classic) en ik moet zeggen dat ik daar zeer tevreden over ben want de vorige was meer dan twintig jaar oud en ik hoop dat de deze ook zo lang mee gaat.Ik heb hem gekocht bij vandenborre maar ge moet er achter vragen ze staan niet uit gestald deze moeten ze bestellen ik heb hem(ik geloof) 299euro betaald en er zit een blender bij ge kunt er nadien ng alle soorten hulpstukken bij aan schaffen.
Groetjes Nicole

Vele en lieve groetjes Nicole

4

Dianne, hij is inderdaad duur, maar dat is de kitchen aid toch ook? En blijkbaar word hij hier erg veel gebruikt...
Zijn mengkom is wel kleiner, dus in prijs komt deze toch beter uit dan?

En tja, duur wel, maar persoonlijk vind ik dat het zijn geld waard is ;)

De extra's moet ik er eigenlijk niet bij, dat verdwijnt wss toch gewoon in de kast... Dus bij aankoop gewoon zien dat er mixers inzitten, dan zal het wel goed zijn?  :lol:

xxx

5

Als jij het geld er voor over hebt, is het goed, h

6

Maar ik ga zeker ook eens kijken naar de goedkopere hoor ;)
En zo kritisch als ik ben, hij moet me aanstaan. Als ik hem niet mooi vind komt hij mijn keukentje niet in :lol:

... ik krijg er trouwens eentje cadeau van mijn ventje ;) Allez cadeau, nadat ik de oren van zijn kop heb gezaagd gaan we binnenkort eens kijken :lol:
Ik heb hem het grote voordeel uitgelegd... Ik mix heel lang met de hand en met een robotje heb ik m'n handen vrij. Heeft hij op die momenten dus minder werk :lol: Hij was meteen akkoord :lol:

Ik was je nog vergeten te bedanken voor het opzoekwerk ;)

xxx

7

Succes met je keuze h

8

Ik heb de KM 300 (een witte) Het is geen echte beauty maar hij doet zijn werk perfect. Hij heeft wel een kleinere inhoud dan die wat je op het oog had. 4,6 geloof ik.

9

Nathalie, 4,6, dat is toch ruim voldoende denk ik h

10

Ik vind van wel. Ik kan een mix maken van 7-8 eieren in een keer. (Mix van Custral, bij de aveve in Nederland). Ook gaat met gemak 1 kg boter voor de bc met 1 kg poedersuiker er in.