1

Onderwerp: zomaar cc

hoi dames en sir

onze zoon vraag of ik een keer cc wil maken voor zijn klas, tuurlijk jongen dat doen we gezellig.
zo kan mama lekker oefenen toch.
en toen kwam onze dochter  van 3 ook en voor mij dan in de klas op de psz, nou die gaan we morgen klaar maken en dan mag je ze vrijdag trakteren.

http://i30.tinypic.com/65nb80.jpg

gemaakt cc bescuit glazuurlaagje en zelfgemaakte mmf
voor de jongens oranje en de meiden en de juf roze.
boven op de cc liggen nog vlinders en bloementje van eetpapier
tip van lonneke als je weinig tijd heb.

groetjes diana

2

Re: zomaar cc

Wat zullen ze hier van smullen :P  :9

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Heel leuk! En dat 'zomaar' :thumb:
Hoe heb je die kleine bloemetjes trouwens gemaakt? Met een uitstekertje of ponsje of iets dergelijks? Ze zien er zo klein uit!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

hoi sir

ik weet niet echt hoe ze heten maar het zijn van die apperaatjes voor embossing je kunt ze in de knutselwinkel krijgen of bij pipoos, vind ze zelf eigelijk iets te klein maar ik wilde het eerst proberen of het lukte nu ga ik de grotere kopen.

groetjes diana

5

Leuk zeg!

Groetjes Tweety!

6

Leuk!
Goeie tip met dat eetpapier.

7

:Y Leuk!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Dat ziet er leuk en heerlijk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

dian73 schreef:

hoi sir

ik weet niet echt hoe ze heten maar het zijn van die apperaatjes voor embossing je kunt ze in de knutselwinkel krijgen of bij pipoos, vind ze zelf eigelijk iets te klein maar ik wilde het eerst proberen of het lukte nu ga ik de grotere kopen.

groetjes diana

Een pons bedoel je, denk ik. Daar zou ik nooit aan gedacht hebben, om dat hiervoor te gebruiken! Het geeft wel een heel leuk effect, binnenkort zal ik eens een bezoekje brengen aan zo'n hobbywinkel ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

10

Sir Kneighf schreef:
dian73 schreef:

hoi sir

groetjes diana

Een pons bedoel je, denk ik. Daar zou ik nooit aan gedacht hebben, om dat hiervoor te gebruiken! Het geeft wel een heel leuk effect, binnenkort zal ik eens een bezoekje brengen aan zo'n hobbywinkel ;)

een leuk idee van lonnes hoor