1 Laatst bewerkt door lune (18-04-2008 18:49)

Onderwerp: VOOR LILO..........how to jasje

ik heb geknutseld voor je gister......niets op tv en computer bezet en te laat om aan een echt project te beginnen.
Heb het niet heeeeel netjes gedaan, maar dan krijg je een idee hoe ik het doe.
en toen ik aan het vrouwenlijfje wilde beginnen en op het blauwe lijfje 2 witte borsten had geplakt :lol: was mijn batterij op :S

dus ik hoop dat dit is wat je bedoelt met jasje:
http://www.taartmania.mijnalbums.nl/

*edit* het is die van de kleertjes :D

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: VOOR LILO..........how to jasje

Heb even gespiekt, kon niet anders, ben zo nieuwsgierig!
Nu weet ik ook hoe dat moet! Super! :thumb:

Groetjes Tweety!

3

Heeeeeee! Ben helemaal vereerd, een post voor mij alleen! ( ;) nee hoor iedereen mag meekijken en -leren!)

Hartstikke bedankt, ik ga je foto's in ieder geval even opslaan en bij ekaar in een documentje zetten en (als de inkt weer bij gevuld is) de boel uitprinten. Dan een keer ervoor gaan zitten, bij mij werkt het altijd het best als je het ook gaat doen met de plaatjes erbij. En dan moet ik het haast wel snappen met deze HOWTO!

Dus: superdepuper! Bedankt Lune!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

4

Wow...Lune...wat een duidelijke....Super meid!! Dank je wel...al deed je het eigenlijk vor Lilo

5

Zo dat is handig, dank je :thumb:

6

en voor iedereen die er wat aan heeft :D, maar lilo had er speciaal om gevraagd

Alles goed???? nee 3 fout

7

ook namens mij hartelijk bedankt!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8 Laatst bewerkt door petrabennes (23-04-2008 21:50)

Ik heb ook stiekem even gekeken! Ik ben gek op dat soort how to's! Zou bijna "MEER MEER MEER" gaan roepen. Zo fijn om te oefenen aan de hand van duidelijke foto's!
Ook even lekker je hele fotoalbum door gekeken, wat een mooie taarten! Zelf ben ik verliefd geworden op je ooievaar met baby op zn rug...TE lief!

Grt,
Petra