1 Laatst bewerkt door JanetGL (23-04-2008 18:05)

Onderwerp: Mijn eerste taart op dit forum: "Veel liefs"

Een goede bekende van ons mailde afgelopen zondag al een tijdje slecht in haar vel te zitten als gevolg van een kwakkelende gezondheid. We wilden graag wat doen om haar op te vrolijken. Dus werd het een taartje: "Veel liefs":

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3INHOQ4R.jpg

Het taartje is gemaakt met behulp van biscuitmix. Het is gevuld met aardbeienjam en slagroom, afgesmeerd met slagroom en de afwerking is met fondant.

Het is de 1e taart die ik helemaal "bekleed" heb. Hier en daar zat er wel een scheurtje in (de fondant had hier en daar een klein hard stukje) maar we waren tevreden over het resultaat!

De reactie van onze kennis: "Heb je die zelf gemaakt?" :-)
En toen: "Wil je geen stukje proeven?" Gelukkig slikte ik m'n antwoord in maar aan jullie durf ik het wel te vertellen: Nee... natuurlijk niet! Ik zou n

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

2

Re: Mijn eerste taart op dit forum: "Veel liefs"

hoi

hij ziet er leuk uit hoor!!!

3

Hahahahaha... je verhaal is heeeel herkenbaar... maar taart is taart he: hij moet een keer aangesneden!!!

't Is een prachtige taart geworden, lekker ook en wat bijzonder dat je slagroom hebt gebruikt om af te smeren! Lekker hoor... :9 :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Wahahaha, en daar gaat al dat werk denk je dan :lol:

Erg mooi voor een eerste! En ook meteen een mooi gebaar :Y

xxx

5

Goed gelukt hoor...tja...doet altijd een beetje zeer als je er zooooo hard aan gewerkt heb en er dan zo in gesneden wordt...herkenbaar!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Weet je wat erger is.. De taart in de kliko laten belanden omdat je hem niet aan wou snijden;) Haha had het afgelopen zondag ook. Pff zei ze moet ik deze echt aansnijden. Ik zei al of je moet iets anders bij de koffie hebben :lol:

Maar over je taart. Hij ziet er leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

In het begin had ik dat ook wel, maar nu gelukkig niet meer. Je leert met het aansnijden omgaan ;) :lol:

Van deze leuke taart werd je kennis vast en zeker blij!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Hihi, er komt een moment at anderen nit in jouw taart willen snijden en dan spoor jij ze aan om het wel te doen!

Hij is leuk, met die gekleurde bloemetjes!m

9

Lief taartje om je vrienden op de beuren! Leuk!

Groetjes Tweety!