1

Onderwerp: Teringtubbies...

Mag ik ff...whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Zo dat lucht op, wat een vervelende rotpoppetjes!!
Die gezichtjes...brr.. *kijkt boos*...

Nee hoor geintje, het is alweer gezakt. Maar ik had vanavond het liefst alles in de kliko gemieterd. Ik had gister het hele plaatje al af, moest vanavond alleen de gezichtjes nog. Nou daar ben ik dus tot nu mee bezig geweest. En om nou te zeggen dat ik tevreden ben.....ff heel plat...ze doen het er maar mee..whahahahaha..

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Teringtubbies...

irritante beesten he ;) ( zegt degene die nu op de achtergrond ze hoort brabbelen :D )

Die gezichten lijken makkelijk ik weet ondertussen al beter en heb er nog 1 in het vooruitzicht voor mijn buurmeisje die in augustus 9(!!!!) word en al een jaar roept als ik jarig ben wil ik de teletubbies op mijn taart!!!!

ik ben benieuwd naar je tubbies!!!

3

Karen75 schreef:

irritante beesten he ;) ( zegt degene die nu op de achtergrond ze hoort brabbelen :D )

Die gezichten lijken makkelijk ik weet ondertussen al beter en heb er nog 1 in het vooruitzicht voor mijn buurmeisje die in augustus 9(!!!!) word en al een jaar roept als ik jarig ben wil ik de teletubbies op mijn taart!!!!

ik ben benieuwd naar je tubbies!!!

Ik zag ze net weer liggen, maar het is echt 3x niks... Nou ja, met een taart eronder valt het misschien mee....

*hoopt heel hard..*

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

4

nou word ik wel errug nieuwsgierig... kun je geen voorproefje geven wie weet hebbenw e hier nog tips voor je..?!

5

Kan ze ook niet meer zien haha

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl